Tetek Gemuk Jiran Seksi

Tetek Gemuk Jiran Seksi | kisah blue ni bermula ketika saye berumur 22 tahun. saye baru sahaja habis berkerja dan terus pulang ke rumah. Sampai sahaja di bawah block, saye bertemu dengann kak Ginna yaang berumur 35 tahun.

Kak Ginna jiran ku janda yaang tinggal di sebelah rumah aku. Janda ni mempunyai badan yaang seksi dengann mempunyai dua belah buah dada yaang besar dan tegang. dubur kak Ginna sangat bulat dan sederhana besarnya.

Saye jadi tidakk menentu bila melihat potongan yaang indah ini. Apalagi, stlh melihat potongan badan kak Ginna, zakar saye terus berdiri dengann tegap. saye mempunyai zakar yaang agak besar dan keras, lebih kurang 8 inch.

Kisah blue Tetek Gemuk Jiran Seksi Cerpen seronok

Kak Ginna dapat merasakan kelainnan darii diri saye dan sempat dia melihat zakar saye yaang sdg tegang dan menolak nolak seluartentera yaang saye pakai. saye pun senyum dengann muka merah apabila kak Ginna melihat sinar mataku Anyway, akupun tegur dia dan bertanya darii mana dan hendak ke mana.

Kak Ginna memberi tahu yangia baru pulang darii kerja dan sangat kepenatan. kita pun sama sama naik lift utk ke rumah masing masing. Sampai sahaja di pintu saye terus ketuk berkali kali.

Sementara itu kak Ginna sudahh pun masuk ke dlm rumah, tinggal saye yaang masih lg ketuk pintu. stelah 15 minit menunggu, saye bercadang utk tumpang sahaja di rumah kak Ginna sehingga keluarga saye pulang.

Lagi pun, saye masihingin melihat potongan kak Ginna yaang montok itu. Apalagi saye terus ke rumah kak Ginna dan terus ketuk. Lebih kurang 5 minit, kak Ginna pun buka pintu.

Saye amat terkejut apabila melihat kak Ginna cume menutupi badan dia dengann sehelai tuala kecil. Ianya sangat kecil sehingga saye dapat lihat kebesaran dan keputihan kedua bukit kecil kak Ginna itu.

Peha kak Ginna sangat gebu dan sejuk mata memandang. saye beritahu kak Ginna yaang keluarga saye keluar dan tidakk ada orang di dlm utk buka pintu dan beritahu dia yaang saye nak menumpang di rumahnya.

Dengann senyum dia menjemput saye masuk dan tutup pintu. Kak Ginna suruh saye duduk di sofa sementara dia membuat air kopi. saye dapat melihat kak Ginna dengann sahaja memasuki dapur dengann berjalan mengelek gelekkan jubur janda yaang padat.

Dengann itu zakar saye terus tegang dengann gagah. saye merasa sangat susah hendak duduk diam, kemudian saye ikut kak Ginna ke dapur. saye berdiri di pintu sambill berbual bual dengann kak Ginna.

Sementara itu pula mata saye tidakk pernah lepas darii melihat jubur dan buah dada nya yaang cantik itu. zakar saye terus tegang dan saye dapat merasakan yaang kak Ginna sdg jeling jeling ke arah seluar tentera saye yaang sdg mengembang besar akibat darii ketegangan zakar saye itu.

Kak Ginna tahu yaang saye sdg melihat tubuh badannya. Tapi dia bersahaja aje berjalan ulang alik di depan aku. Kadang kadang dengann sengaja dia membongkokkan badan utk mengambil sesuatu supaya tuala yaang dia pakai akan terselak naik hingga ke pangkal jubur.

Apa lagi, terbeliak biji mata saye bila melihat bulu hitam yaang lebat di cipap nya. saye jugak bolehh nampak dengann jelasnya lubang cipap janda ni yaang merekah tersenyum. Kak Ginna melihat mata saye tertumpu tajam pada cipap nya yaang sdg basah menggeluarkan sperma nya yaang sungguh lazat.

Dengann tak tunggu tunggu lagi, saye terus mendekati kak Ginna dan terusbenamkan muka saye di cipap nya yaang sdg tunggeng tunggeng. dengann lahapnya saye jilat di sekeliling cipap itu sambill menggigit gigit bibir merekah di situ.

Citer lucah Tetek Gemuk Jiran Seksi Cite lucah

Kak Ginna menjerit jerit kesedapan sambill mendorong saye menjilat dengann lebih pantas. sperma nya tak henti henti keluar darii lubang cipap nya. namun habis air cipap kak Ginna saye minum.

Sementara lidah saye pula tak henti henti keluar masuk di sekeliling cipap. Tak lama kemudian dengann ganas pula saye menarik tuala kak Ginna dan melontarkannya ke atas meja. Maka berdirilah kak Ginna di situ dengann keadaan bertelanjang bogel.

Saye membawa dia ke meja dan menyuruh dia baring meniarap sementara saye menjilat kedua cipap dan bontot nya yaang lazat itu. Kak Ginna merengik rengik kesedapan, “ah! aah! Sedap sayang! Ah. oh. oh!” begittu lah bunyi yaang keluar darii mulutnya.

Stelah puas menbaham cipap kak Ginna, saye terus junamkan mulut ku kepada kedua buah dada nya yaang tegang itu. Sementara saye hisap buah dada kak Ginna, jari tangan kanan saye terus mengentil gentil biji kelentitnya dengann enak.

Cerpen nafsu Tetek Gemuk Jiran Seksi Kisah nafsu

  • Tangan kak Ginna terus mencari sasaran yaang dia idamkan dengann membuka baju dan seluar tentera yaang saye pakai. Apabila tangan kak Ginna dahh dapat apa yaang dia cari, dia meramas ramas dengann kemas supaya dia tidakk terlepas darii gengamman.
  • Naik syok zakar saye bila kak Ginna goncang turun naik dengann berkata” keras! Besar! Panjang! Sedap. panas. oh. ah!” Kak Ginna dahh tak sabar lg dan terus dia tarik zakar saye ke mulutnya.
  • Dijilatnya disekeliling kepala zakar aku. Sekali kali dia memasukkan semua zakar saye ke dlm mulutnya. saye tak sangka yaang kak Ginna pandai sunggoh dengann permainnan karaoka ataupun oral sex.

Saye kemudian terus naik ke atas kak Ginna dengann posisi 69 dan kitaorang masing masing menikmatinya sehingga puas. stelah enak merasa kesedapan, kak Ginna suruh saye memasukkan zakar saye yaang besar keras ke dlm cipap nya yaang sudahh berair lecak itu.

Kaki kak Ginna saye kangkangkan dan kakinya saye letak di atas bahu aku. Sementara zakar besar saye tuu dihalakan ke arah cipap dan mengosok gosokkan kepalanya di sekeliling bibir.

“Ah. ah! Sedap sayang! Cepat sayang! Oh. sedap! Cepatlah masukkan ke dlm cipap. Kak Ginna sdg gatal sangat nie! Kak ingin rasa sangat zakar besar kamu tu” Kata rayunya itu amatlah membangkitkan nafsu berahi aku.

Maka dengann geramnya saye junamkan keseluruh zakar saye ke dlm cipap kak Ginna. sambiil itu jari saye pula bermain main di lubang bontot die. sambiil saye pam zakar keluar masuk ke dlm cipap kak Ginna, sambill itu jugalah saye masukkan jari saye ke dlm lubang bontot nya.

Kak Ginna meronta kesedapan sambill menjerit, “Oh. oh! Oh. ah. sedap! Sedap sayang! Oh sunggoh besar zakar kamu ni sehingga terasa di ulu hati kak Ginna!” saye dengann ganasnya pam keluar masuk dengann kuat sambill jari saye terus bermain di bontot nya.

Cerita Malaysia Tetek Gemuk Jiran Seksi Kisah Malaysia

Terpekik kesedapan kak Ginna apabila sperma nya keluar membasahi zakar aku. Lalu saye suruh kak Ginna pusing tunggeng doggy style, supaya saye dapat junam zakar saye darii arah belakang pula.

Sambiil itu saye dapat penumpuan yaang lebih baik pada jubur kak Ginna yaang padat itu. saye sondol dan saye hayunkan berkali kali zakar saye keluar masuk ke cipap kak Ginna sambill memuji muji kesedapan cipap nya.

Sdg kitaorang kesedapan menghenjutkan persetubuhan, saye dengann tidakk segajanya terbenamkan zakar saye masuk ke dlm lubang bontot kak Ginna. Apa lagi. tepekiklah kak Ginna kesakitan kerna belum pernah ada zakar yaang memasuki bontot nya itu.

Kena pulak tuu dirasmikan oleh zakar saye yaang bersais besar! saye pun pamlah dengann perlahan lahan supaya kak Ginna dapat menikmati kesedapannya. saye memangg tak berhajat ingin cabut keluar zakar saye walaupun sudahh tersalah masuk.

Kisah syok Tetek Gemuk Jiran Seksi Cerita seronok

Apatah lg apabila saye rasakan lubang bontot kak Ginna sungguh sedap rasanya. stelah keluar masuk beberapa minit, barulah cipap kak Ginna rasa sedap. dia mula menggelek gelekkan jubur nya dengann keadaan lubang bontot nya yaang sdg kena tikam dengann zakar saye.

Punyalah sedap saye rasakan bila kak Ginna buat bgitu. Semakin kemas zakar saye terbenam di situ. sambiil itu jemari tangan kak Ginna bermain dengann buah zakar aku. Berdenyut denyut zakar saye dilimpahi kenikmatannya.

Asoi Tindakkan kak Ginna itu telah mengheret hawa nafsu saye sampai ke kemuncaknya. saye pun lepaskanlah segala sperma ke dlm lubang bontot kak Ginna. sambiil itu jari jari saye meramas ramas buah dada kak Ginna dengann kuat dan ganas.

Kak Ginna meronta ronta kesedapan bila dia merasakan sperma saye mula mengalir masuk ke dlm bontot nya. kita sama sama kepenatan lalu baring bogel bersama sama. Kak Ginna mengucapkan terima kasih kerna saye telah memenuhi tuntuan hawa nafsunya.

Dia mempelawa saye supaya datang lg ke rumahnya pada bila bila masa saja. Menurut kak Ginna sudahh 4 tahun dia tidakk merasa zakar di dlm cipap nya stlh kematian suami dulu.

Tambahnya lg bahawa akulah teruna pertama yaang telah menikmati tubuh badannya sejak sekian lama. stelah adengan itu, saye selalu ke rumah kak Ginna apabila ada masa lapang dan kadang kadang saye tidur di sana.

Berbagai stye telah kitaorang lakukan dan janda seksi ni pun mula pakai pakaian seksi apabila saye bersama die.