Sedap Cipap Ku Dijolok Batang #2

Sedap Cipap Ku Dijolok Batang | saye terus melentikkan cipap saye dan menyerahkan cipap saye utk santapan Bilman laksana pelacur gemuk tua yng melayani pelanggan. Lendir yng menyelaputi zakar nya membantu utk masuk lebih mudah.

Tetapi saye sudah biasa dgn itu. zakar suami saye yng jauh lebih besar dari zakar Bilman sudah selalu terbenam di lubang itu. Inikan pula zakar Bilman. tetapi kepan jgn zakar Bilman memanng tidk bolehh di pandang rendah.

Saye tidk pernah rasa lubang cipap ku dimasuki sedalam itu. Lubuk kegelian semakin mengembalikan nafsuku. Lebih lebih lagie bulu ari ari nya menyentuh dan bergesel dgn cipap ku. Ohh.

Memanng sungguh luar biasa saye rasakan. Bilman kemudiannya menyorong tarik zakar nya keluar masuk cipap ku. Lubang cipap ku yng semakin tiada harganya itu lagie di kerjakan sepuas puasnya.

Lubang cipap yng selalunya di penuhi benih suamiku kini sedanng menikmati zakar org lain. Malah zakar lelaki yng berbelas tahun lebih muda dari saya. saye teringat sewaktu pertama kali saye melakukannya bersama suami saye dahulu.

Memang menyakitkan. tetapi lama kelamaan ianya benar benar memberikan kenikmatan yng pelik hinggakan saye menjadi ketagih. Suami saye no komen, kerna baginya memanng lubang cipap ku bgitu mengasyikkan. Jika suami saye marah marah, senjata paling berkesan utk menumpaskannya adalah cipap ku.

Saye akan menggodanya hingga die terangsang hingga membuatkan die nak melakukannya di situ juga. tdk kira walau dimana sekali pun. Di dapur, di meja makan, di belakang anak anak yng sedanng leka bermain permainan video.

Ohh. memanng gila. Ye, bgitu lah suamiku. tdk hairanlah saye menjadi ketagih cipap ku dikerjakan dan di bedal sedemikian rupa. Apabila umur semakin hari semakin tua macam sekarang ni, semakin sedap pula rasanya.

Saye merengek dan mengerang menikmati dan merasai zakar panjang yng keras itu keluar masuk lubang cipap ku. Bilman yng sedanng sedap menikmati cipap ku yng di sontotnya memberi petanda bahawa die akan inzal mani.

Cite sex Sedap Cipap Ku Dijolok Batang Kisah nafsu

Saye dapat merasakan lubang cipap ku semakin sempit akibat zakar Bilman yng semakin mengembang. Malah kekerasannya jugak semakin mengasyikkan saya. Hinggalah akhirnya saye merasakan zakar Bilman berdenyut kencang sedalam dalamnya.

Tangannya memaut erat pinggulku dan serangannya semakin kuat dan mengghairahkan. Dapat saye rasakan zakar Bilman memuntahkan maninya. Kehangatan maninya terasa seolah memenuhi jauh di dlm cipap ku. Satu lagie kejutan yng tidk pernah saye kecapi.

Sperma Bilman ternyata terlalu banyak. Seolah die nak memberikan seluruh isi kantung maninya ke dlm tubuhku. stelah beberapa lama, akhirnya Bilman mengeluarkan zakar nya dari lubang cipap ku. Dapat saye rasakan sperma Bilman serta merta ikut keluar dan memancut mancut mengeluarkan bunyi yng lucah.

Memang benar sangkaan saya, memanng bannyak sperma anak muda ini. tidk pernah saye merasakan sperma yng sebegitu bannyak meluru keluar dari lubang cipap ku. saye sudah tidk ubah seperti berak sperma lelaki.

Saye dan Bilman terkapar kelesuan. Masing masing duduk di kerusi dgn muka kepenatan. Terlihat jam di dinding menunjukkan kite mempunyai masa kurang dari 15 minit utk berkemas kerna bila bila masa saja kakitangan lain akan masuk kembali menyambung tugas.

“Bilman, akak harap Bilman tidk akan ambil tindakan ke atas akak. jngan beri tahu sesiapa ye. ” kata saye kelesuan sambill membetulkan kain yng saye pakai. “Akak jngan risau, saye akan jaga rahsia akak dan rahsia perbuatan kite tadi. Tapi kak. saye memanng berharap dapat melakukannya lagi” Kata Bilman sambill menyimpan zakar nya yng mula mengecil ke dlm seluar.

“Betul ke Bilman mahu lagi?” Tanya saye nak kepastian. “Betul kak. Maaf kak. Rasanya saye tidk perlu selindung lagi. saye daah lama perhatikan akak dan saye selalu melancap sendirian membayangkan akak. Anggaplah apa yng saye dapat tadi adalah satu hadiah bermakna dari akak utk saya” Terang Bilman.

“Ye ke ni, atau mula mula je, nanti daah jemu tinggalkan akak ye?” Tanya saye menguji. “saya tidk berniat langsung macam tu. saye memanng inginkan seorang isteri seperti akak” kata Bilman cuba meyakinkan saya.

“Tapi, akak nii kan daah tua. Umur Bilman daah hampir sebaya dgn anak akak yng sulong. lg pun akak nii kan gemuk” saye cuba mengujinya lagi. “saya tahu perbezaan umur kite memanng jauh, tapi percayalah lah kak, daah 4 tahun saye bekerja di sini, tetaapi saye tetap bernafsu kepada akak. Walau pun ramai gadis gadis muda tapi nafsu saye tetap tidk dapat dikawal bila saye terpandang atau terbayang akak. tetek , perut dan bontot akak benar benar membuatkan saye gila bayang. Kalau akak mahu tahu, ini buktinya” lalu Bilman mengeluarkan dompetnya dan membukanya di hadapanku.

Terlihat ada gambar seorang wanita sedanng makan di meja pantry. Gambar yng ditangkap dari sisi itu mempamerkan wanita itu sedanng duduk dlm gaya tubuhnya yng melentik. Mempamerkan lengkuk pinggang dan cipap yng menawan.

Terlihat kelibat peha wanita itu yng gebu dan berisi ketat di baluti baju kurung satin berwarna unggu yng kilat. Tudungnya pula jenis bawal dan bercorak bunga bunga. saye kenal wanita itu.

Dialah saya. “Bila Bilman tangkap gambar ni?” Tanya saya. “Akak tidk perlu tahu, yng akak perlu tahu, bahawa saye tidk main main dgn apa yng saye cakap tadi. saye harap akak faham. Oklah kak, rasanya akak bolehh balik ke meja akak. Kejap lagie semua staff masuk” Kata Bilman.

Saye jugak turut bangun menuju ke pintu biliknya. Belum sempat saye membuka tombol pintu, Bilman menarik tanganku dan membalikkan badanku mengadapnya. Terus saja die mengucup bibirku dan saye rasakan ianya sungguh hangat dan memberahikan.

Kucupannya sungguh mesra dan saye rasakan penuh kasih sayang. Seluruh tubuhku di raba dan di usap semahu hatinya. saye rebah dlm dakapannya. Akhirnya saye hrs mengambil peluang keemasan ini.

Nafsuku yng sentiasa bergelojak tidk mengira tempat dan waktu akhirnya telah pun menjumpai landasan sulit yng bolehh saye lampiaskan. Itulah detik pertama bagaimana seorang isteri org beranak 4 yng gempal akhirnya rebah dan jatuh cinta kali ke 2 bersama anak bujang yng terlalu jauh usianya.

Sungguh mengasyikkan. mungkiin inilah keserasian seksual bagi wanita yng sudah semakin berumur seperti saye ini. Bersama lelaki muda yng akan saye berikan segala kemahuan batinnya, asalkan die sudi menemani kekosongan batin saye ini.

Saye dan Bilman selalu melakukan perbuatan terkutuk itu tidk kira masa dan tempat. Asalkan tiada org dan selamat, pasti kite melakukannya. Bilman bagaikan seorang pelanggan setia saya. Malah bagi saya, dialah perwira saya.

Tubuh saye di jamah penuh nafsu dan menjadi tempat takungan sperma nya. Selalu saye pulang ke rumah dgn lubang cipap atau lubuk berahi saye berciciran dgn sperma yng Bilman lepaskan.

Malah, tekak saye jugak sering berselaput dgn lendiran sperma yng Bilman lepaskan di dlm mulut saya. Ohh. saye terasa bagaikan seorang pelacur. yng membezakannya hanyalah tiada bayaran yng saye perolehi, hnya kenikmatan yng saye sendiri dambakan.

Saye bernasib baik kerna tidk mengandung. saye tidk tahu dimana silapnya, mngkin sperma Bilman tidk berkualiti walau pun luar biasa banyaknya atau mngkin saye yng sudah menghampiri menopause. Pada hari itu, anak anak saye bercuti di kampong sementara suami saye pergi bekerja.

Saye yng mengambil cuti mc sendirian di rumah. Tiba tiba Bilman talipon dan memberitahu bahawa die jugak bercuti. Tanpa segan silu saye mengajaknya datang ke rumah. saye yng bgitu ghairah nak bersetubuh dgn Bilman di atas katil empuk saye terus mandi dan bersiap siap sementara menunggu kehadiran Bilman.

Kain batik lusuh yng berlumuran dgn sperma suami saye pagi tadi saye campakkan ke dlm bakul cucian. saye pilih kain batik satin yng bercorak ala jawa, dipadankan dgn baju kurung kedah yng sendat dan singkat.

Tubuh saye yng montok dan berlemak itu kelihatan sendat dibaluti pakaian yng mampu menggugat nafsu Bilman. Tudung satin putih saye pakai dan terus saye menuju halaman rumah, tidk sabar menanti buah hati sulit saye itu hadir.

Tdk lama saye tunggu, akhirnya Bilman datang. saye ajak die masuk ke dlm rumah. Namun, sebaik saja tiba di ruang tamu, Bilman terus memaut pinggang saya. Daging pinggulku yng berlemak dan kelihatan sendat dibaluti kain batik satin nan licin itu di ramasnya geram.

“Kak Anifa mc kerna demam ke?” Tanya Bilman seperti berbisik di telinga saya. Hembusan nafasnya yng hangat menerjah ke telinga saye menembusi tudung yng saye pakai. “tidak. akak mahu berehat sebenarnya. ” saye jujur memberitahunya.

“saya ambil cuti kerna sakit la kak” Bilman berkata lembut laksana seorang kekasih. “Bilman sakit ye?” saye menyatakan kata seperti kerisauan. saye risau akan kesihatannya, saye akui, cinta saye kepadanya semakin menebal.

“Ye. Sakit rindu kalau tidk nampak akak” Bilman mengakhiri kata katanya dgn kucupan yng penuh hangat dan berahi. kitorang berkucupan mesra seperti suami isteri. Bilman meramas tubuh saye kegeraman.

Cerpen lucah Sedap Cipap Ku Dijolok Batang Cite nafsu

Cipap saye yng sendat berkain batik itu di ramasnya tanpa henti. Geram betul die time tu. saye kemudian pimpin Bilman menuju ke bilik saya. Sewaktu menaikki tangga, Bilman berkali kali mengucup dan meramas cipap saya.

Malah die jugak berkali kali menamparnya manja. Pasti bergegar cipap ku yng sememangnya melenggok lenggok di dlm kain yng sendat. Sampai saja di bilik. saye terus pinta Bilman duduk di tepi katil.

Saye jugak duduk rapat di sebelahnya. kitorang sekali lagie berkucupan mesra. Terasa seperti sedanng berbulan madu. Ingatan kepada status saye yng mempunyai suami dan anak anak lenyap dlm keghairahan saye bersama Bilman.

Smbil berkucupan, saye buka zip dan butang seluar Bilman. Keanjalan batangnya yng keras memukul tapak tangan saya. Ternyata die tidk memakai seluar dalam. Batangnya yng keras meleding itu saye usap lembut.

Saye lancapkan Bilman perlahan lahan bersama irama kucupan kite yng semakin berahi. Bilman jugak tidk ketinggalan. smbil berkucupan, tangannya meramas daging pinggul dan peha saya. Sesekali tangannya menjalar ke tundun saye yng tembam.

Saye sedar, kelicinan kain batik satin yng saye pakai benar benar membuatkan batang Bilman keras sekeras kerasnya di dlm genggaman tangan saye yng gebu. Lebih lebih lagie kainnya yng licin itu sendat membalut tubuh saye yng montok berlemak.

Saye lepaskan kucupan. saye pandang batangnya yng keras di dlm genggaman saya. Air liur saye telan menandakan selera saye kepada batang zakar muda Bilman. Terus saye tundukkan kepala dan mengolom batang Bilman yng hangat itu ke dlm mulut saya.

Itulah pertama kali saye menghisap batang lelaki selain suamiku di atas katil di dlm rumah saye sendiri. Bilman menggeliat kesedapan. Mulut saye yng hangat menghisap batangnya memberikannya kenikmatan yng sukar digambarkan.

Bunyi hirupan air liur saye yng bersebati dgn air mazinya menambahkan keberahian Bilman. “Kak Anifa. saye tidk sangka kak Anifa akan melayan saye sejauh ini. o. ohh. saye tidk sangka cinta kak Anifa sehebat ini. Terima kasih sayang” Kata Bilman dgn suaranya yng bergetar, menandakan keberahian telah menguasai dirinya.

Bilman memegang kepala saye yng bertudung satin itu. Di tekan kepala saye dan kemudian di tarik kembali berulang kali. Batangnya yng keras itu terbenam dlm di lulutku dan kembali keluar ke bibir saya.

Novel kongkek Sedap Cipap Ku Dijolok Batang Cerita syok

  • Ohh. saye semakin bernafsu. Batang keras yng sedanng saye hisap mengghairahkan diriku. saye nak diriku di curahkan mani nya. saye nak batang keras anak muda itu memuntahkan maninya. saye cintakan batang anak muda itu.
  • Bilman semakin tidk dapat bertahan. saye tahu sperma nya akan meledak. saye terus bangun dari katil dan terus berlutut di hadapannya. Batangnya yng berlumuran dgn air liur saye kembali saye capai dan saye lancapkan laju.
  • Kelicinannya membuatkan Bilman semakin menggelinjang di atas katil. Matanya liar memerhati seluruh tubuh saye terutamanya peha dan kepala saye yng bertudung itu. “Boleh tidk sayang pancut kat muka akak?” pinta saye manja.
  • Tangan saye tidk henti melancapkan batangnya yng terlalu keras itu. “uh. kak Anifa. Boleh. sayang. daah mahu keluar daah ni” Bilman mengerang kenikmatan di lancapkan oleh isteri org yng gebu montok itu.
  • Saye lihat, lubang kencing Bilman semakin terbuka, kepala cendawannya jugak semakin berkilat. saye tahu, masanya sudah tiba. Segera saye dekatkan muka saye di batangnya. Mulut saye buka luas agar sperma nya bolehh memancut masuk ke dlm mulut saya.
  • Saye jeling Bilman di atas. Mukanya semakin kemerahan. Matanya penuh nafsu melihat kepala saye yng bertudung itu menadah muka di hadapan batangnya yng nak memuntahkan benih itu. “Ooh kak Anifa. ” “Crut. Crut. Crut!” Akhirnya muka saye di cemari pancutan sperma nya yng padu.
  • Seperti biasa, jumlah benihnya yng bannyak memancut ke mata, dahi, mulut hidung serta pipi saya. Malah pancutan pertama dan keduanya yng terlalu padu itu saye rasakan melepasi muka saye dan hinggap di tudung saya.
  • Saye memerah batang Bilman semahu hatiku. Lancapan tangan saye di batangnya yng berterusan membuatkan Bilman menggigil dan merintih kenikmatan. saye suka dgn keadaan itu. Pancutan Bilman yng semakin berkurangan membuatkan sperma nya tidk lagie memancut keluar, sebaliknya meleleh keluar dari lubang kencingnya.
  • Saye sungguh berselera melihat sperma yng pekat meleleh keluar dari batang anak muda yng keras itu. Terus saja saye masukkan batangnya ke dlm mulut saye dan saye hisap penuh keberahian.

Bilman mengerang dgn agak kuat kali ini. “Aaah. sedap. nya! Kak Anifa! OOh” Bilman mengerang menikmati mulutku yng menghisap batangnya. sperma yng meleleh keluar tadi saye hisap dan saye telan, seperti biasa.

Memang sungguh indah saye rasakan. saye berasa bangga dapat memuaskan lelaki yng saye cintai itu. tetapi segala kenikmatan itu berakhir apabila. “Dah lama korang buat kerja ni!” bentak suami saye di muka pintu bilik.

Serta merta saye berdiri bangun dan sambill membelakangi suami saya, saye lap muka saye yng penuh dgn sperma Bilman dgn lengan baju saya. tetapi tidk sempat utk saye lap kesemuanya, bahu saye serta merta di tarik ke belakang membuatkan saye terpusing menghadap suami saya.

Saye terus terduduk jatuh di atas katil dgn muka yng masih penuh dgn sperma Bilman mengadap suami saya. Bilman yng sedanng berdiri di sisi katil kelam kabut membetulkan seluarnya dan ketika itulah, “Bedebuk!” Penumbuk sulung suami saye hinggap ke kepala Bilman membuatkan Bilman terus berganjak beberapa tapak ke belakang.

Kemudian suami saye beralih kepada saye pula. Penampar tiba tiba hinggap di pipi saye yng gebu. Peritnya saye rasakan. sperma Bilman yng masih meleleh di pipi terpercik akibat di tampar suami saya.

Suami saye kelihatan melihat tapak tangannya yng ternoda dgn kesan sperma dari pipi saye yng di tampar tadi. “Kau memanng sundal Anifa! gadis murahan! dgn budak hingusan nii pun kau mahu ke? ! Kau sedar tidk yng kau tuu daah tua mahu mampos!” bentak suami saye bersama penampar yng sekali lagie hinggap di pipi saya.

“Abang. maafkan Anifa bang. Anifa janji tidk buat lagi. Tolonglah bang. ” saye merayu kepada suami saye yng sedanng menggila itu. “Abang, maafkan kite bang. saye jugak janji takkan kacau isteri abang lagi” Bilman bersuara stelah kasihan melihatku di pukul sedemikian rupa.

“sdh! Kau pun sama! dgn gadis tua yng gemuk macam nii pun kau nak. Apa daah tidk ada gadis lain ke dlm dunia ni? ! Kau kerja kat mana? !” Tanya suami saya.

“saya kerja kat pam minyak jer bang” Bilman berbohong, tetapi saye tahu akan strateginya. “sdh! Sekali lagie saye nampak muka kau, mampos kau saye kerjakan! Blah!” bentak suami saya.

Novel rogol Sedap Cipap Ku Dijolok Batang Novel ghairah

Serta merta Bilman berlari keluar dari bilik dan terus berlalu dari rumah saya. yng tinggal hanyalah saye dan suami saye saja ketika itu. Terus saja suami saye menyuruh saye pergi bersiap.

Saye menurut arahannya. Kemudiannya suami saye membawa saye ke pejabat kadi dan di sana, saye berasa sungguh malu sekali. Segala perlakuan seksual saye dgn Bilman di dlm bilik tadi di ceritakan secara terperinci.

Rupa rupanya suami saye sudah mengintai sejak dari kite mula bercumbuan di atas katil. tdk saye sangka, permainan asmara saye dgn Bilman rupa rupanya menjadi bahan tontonan suami saya.

Saye sungguh menyesal. Akhirnya, saye diceraikan dgn talak 3 sekali gus. Hak penjagaan anak anak jugak suami saye yng dapat lantaran perlakuan saye yng buruk menjadi point untuknya memburukkan diri saya.

Selepas diceraikan, saye dan suami saye pulang ke rumah. Tujuannya adalah supaya saye bolehh mengemas setiap barang barang saye utk saye bawa pergi dari situ. Namun, suami saye jugak nak menjamah tubuh saye buat kali terakhir.

Walau pun saye sudah diceraikan olehnya, tetapi perlakuan seksnya yng terakhir kepada saye itu adalah atas dasar kegeraman dan penghinaan, bukannya persetubuhan antara suami isteri. saye yng sudah lengkap bertudung dan berbaju kurung di paksanya supaya menonggeng melintangi pintu belakang rumah saye yng terbuka luas.

Suami saye yng berlindung di balik dinding dapur menyelak kain saye dan die terus menghenjut lubang cipap saye semahu hatinya. Gerakannya yng ganas dan kejam membuatkan kesakitan lebih bannyak saye rasai berbanding kenikmatan.

Saye menjerit dan merintih memintanya supaya berhenti tetapi tidk diendahkannya, malah ianya lebih mengaibkan saye kerna ianya mengundang perhatian jiran jiran belakang rumah saya. Kelihatan mereka melihat saye menonggeng sambill mengerang di muka pintu dlm keadaan lengkap berpakaian.

Mereka tidk nampak suami saye lantaran die berselindung di balik dinding dapur. Nyonya belakang rumah saye berkali kali menggelengkan kepala melihatkan diri saye yng kelihatan amat hina dan memalukan itu.

Citer Malaysia Sedap Cipap Ku Dijolok Batang Cite rogol

Kedengaran seperti mengarut, tetapi itulah hakikatnya. stelah puas menaburkan benihnya di dlm lubang cipap saya, suami saye akhirnya melepaskan saye keluar dari rumah itu bersama sama 2 buah beg pakaian yng saye bawa.

Saye tidk tahu kemana hendak saye tuju, hendak ke kampong halaman, tiada siapa di sana, adik beradik saye sudah jauh jauh semuanya, kedua org tua saye pula sudah lama tiada.

Akhirnya saye mengambil keputusan menalifon Bilman. Bilman yng gugup menjawab panggilan kerna bimbang suamiku yng menalifonnya akhirnya memberitahu bahawa die akan datang menjemput saye di perhentian bas. Bilman menjemput saye tinggal di kondominium yng disewanya, sementara saye masih belum ada tempat tinggal.

Sedikit kekesalan kelihatan terpancar dari wajah Bilman. die sedih melihat keadaan saye yng seperti sengsara. Sudahlah di pukul suami, di malukan di pejabat kadi, di ceraikan talak 3, malah, dimalukan di hadapan jiran jiran.

Saye faham perasaan Bilman, saye jugak terasa menyesal atas apa yng telah saye lakukan selama itu. Selama 3 tahun saye menjalin hubungan sulit dgn Bilman tidk sangka bgitu jadinya.

Saye memberi Bilman peluang utk meninggalkan saya, saye tidk mahu die menyesal kerna saya. saye tidk mahu ianya menjejaskan hidupnya. tetapi Bilman tetap dgn pendiriannya. Bilman memelukku, mengucup lembut kepala saye yng bertudung, tudung yng masih jelas kesan sperma yng dilepaskan tadi.

“Kak Anifa. yng daah berlalu biarlah berlalu. kite bina hidup baru. kite berdua. Kak Anifa dan saya. Berdua. ” kata Bilman sambill tangannya memaut daguku dan mendongakkan mengadap wajahnya.

Saye terdorong menatap wajahnya. Rasa bersalah dan kekesalan secara tiba tiba hilang. saye rasakan seolah olah bebas dari segala kekangan. saye merasakan kehangatan cinta lelaki yng berada di hadapan saye itu.

Bibir kite bersatu. Hati kite menjadi satu, bersama cinta yng sungguh pelik utk di perbualkan. Cinta antara anak muda berumur 30 tahun dan seorang janda berumur 48 tahun yng baru diceraikan.

Sungguh unik. Biar pun umur kite berbeza, namun, nafsu seks telah mengikat percintaan kite bagai tiada akhirnya. saye akhirnya memutuskan utk tinggal bersama Bilman. Tiada ikatan perkahwinan, tiada had nafsu.

Walau pun ketika saye datang bulan, jika Bilman menginginkan, sudah pasti mulut saye menjadi medan pertempuran, bersama bantuan kelembutan tangan saye memerah benih mudanya. Sejak hidup bersama Bilman, saye rasakan hidup saye seperti kembali kezaman muda.

Saye seolah lupa umur saye yng kian lanjut ditelan usia. kitorang hanyut di telan arus nafsu saban hari. saye yng secara rasmi menjadi isteri Bilman secara tidk sah menjalani hidup yng penuh kasih sayang bersamanya.

Lebih lebih lagie tuntutan nafsu saye yng selama ini kegersangan akhirnya terubat jua. memang sukar utk dipercayai, tetaapi itulah hakikatnya. Kisah cinta yng tidk mengenal usia. Cinta yng sememangnya buta.

Dibelenggu nafsu. mungkiin keserasian diranjang bagi wanita tua yng gempal dan ber cipap besar seperti saye ini hnya serasi kepada lelaki muda yng berbelas tahun bezanya dari usia saya.

Malah saye amat beruntung kerna die benar benar setia kepada saya. memang benarlah seperti yng org katakan, makanan kesetiaan bagi seorang lelaki adalah seks. Maka tidk hairanlah kesetiaannya tidk berbelah bagi kepada saye asalkan die dapat menyirami tubuh gempal saye ini di segenap laluan yng diingininya.

Saye benar benar menyintainya. Malah, keinginannya melihat penampilan saye yng memberahikan jugak saye penuhi. sudah pasti satin yng licin menjadi pilihan membaluti tubuh montok saya. Selain sendatnya kain batik yng sememangnya menjadi pakaian harian saye yng menggoncang nafsunya.

Tetapi tidk cukup hnya berpakaian jika tidk menggodanya kerna itulah keinginan lelaki muda. Godaan sentuhan, gaya dan pandangan sudah pastinya memberikan hasil yng memuaskan. Jika tidk masakan saye menjadi isteri kesayangannya selama hampir 7 tahun walau pun secara tidk sah, dan walau pun tubuh saye semakin berlemak sebegini.