Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai

Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai | cikgu Kelie, berusia 21 tahun, baru melangsungkan perkahwinan, cikgu Kelie nii bertudung gebu dan sexy. Turut tinggal bersamanya, Dokin. adik nya.

Seperti biasa, cikgu Kelie pergi dan pulang mengajar di sekolah berhampiran rumahnya. Sehingga pada suatu petang selepas pulang dari sekolah. cikgu Kelie mandi seperti biasa. Kemudian stelah selesai berpakaian, diorang menuju ke dapur.

Diorang terbau keharuman kopi panas dari arah dapur. memanng tadi diorang telah menjerang air utk minum petang namun diorang kehairanan denngan bau kopi itu. diorang terdengar bunyi pintu peti sejuk di tutup.

[film]

Cikgu Kelie separuh berlari ke arah dapur. “Dokin. Dokin. ” Laung perlahan cikgu Kelie, menyangkakan adiknya Dokin pulang. Di pintu dapur cikgu Kelie terperanjat besar. Seorang pemuda yg tidk dikenalinya sedanng duduk di meja smbil menghirup kopi.

“Siapa korang?” Pemuda itu kelihatan seperti samseng jalanan. Usianya awal dua puluhan. Orangnya bertubuh sederhana berkulit cerah dan memakai pakaian serba hitam. Rambutnya pendek berduri duri ala komando dan diorang jugak berkaca mata hitam.

Cikgu Kelie menggeletar namun diorang cuba mengawal dirinya supaya pemuda itu tidk tahu yg dirinya di dalamm ketakutan. Pemuda itu tidk menjawab pertanyaannya. dengann perlahan diorang meletakkan tangannya di atas meja dan terus menghirup kopi yg panas itu.

Cikgu Kelie cuba menggertak smbil membetulkan cermin matanya utk melihat pemuda itu denngan lebih jelas, “Lebih baik korang keluar. kalau tidak!” cikgu Kelie cuba menunjuk garang walaupun sebenarnya manik manik keringat yg dingin krn ketakutan mulai kelihatan di dahinya.

“cikgu Kelie ye!” “Siapa kau?” cikgu Kelie semakin takut apabila namanya disebut oleh pemuda itu. “Siapa saya? Itu tak penting cikgu. yg penting adik cikgu, Dokin berhutang denngan saya” “Dokin? Berhutang?. Apa yg korang buat denngan diorang? Di mana diorang sekarang?” “diorang okay cikgu, jangaan bimbang” Mata cikgu Kelie melirik telefon di dinding dapur rumahnya.

Diorang berlari dan mengangkat gagang telefon itu namun telefon itu tidk lagii mempunyai nada dail. Waktu itu pemuda itu mulai ketawa. “Tak payah telefon mana mana le cikgu oi, aku dahh putuskan talian telefon cikgu semasa cikgu sedanng mandi tadi” cikgu Kelie tidk tahu utk membuat apa apa lagi.

Seorang pemuda yg tidk dikenalinya berada di dalamm rumah. diorang cuba bersikap tenang namun ketakutan telah menguasai dirinya, diorang mulai menangis. Pemuda itu bangun dan berjalan menghampiri cikgu Kelie.

Cerpen melayu Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai Kisah seksi

“cikgu, aku tak ingin kecoh kecoh. aku hanya ingin barang aku saja. cikgu kasi aku pil pil tue, aku janji kalau cikgu kasi aku pil pil tu aku akan keluar dan akan beritahu kawan kawan aku supaya lepaskan Dokin” “Pil pil tue. pil pil tu aku dahh buang. aku dahh buang kesemuanya, tak. tak. tak ada lagi. aku buang di dalamm longkang besar di belakang rumah!” Pemuda itu tidk berkata apa apa, diorang hanye menundukkan kepalanya menahan marah, kemudian diorang mendongak denngan wajahnya yg merah padam dan menerkam ke arah cikgu Kelie.

Leher cikgu Kelie dicekak denngan keras. “Celaka betul! Dokin beritahu aku kau buang barang tu di dalamm longkang. aku tidk percaya, sangkakan diorang menipu!” Kasar bahasa pemuda itu, mulai menunjukkan belangnya yg sebenar.

Tangan lelaki itu masih mencengkam leher cikgu Kelie dan tubuhnya yg lampai itu terhimpit ke dinding dapur. Terbayang oleh cikgu Kelie kejadian dua hari sudahh apabila Dokin berulang kali menyebut, ‘. matilah Dokin kak. matilah Dokin’ cikgu Kelie tidk mengerti maksud adiknya itu sehinggalah bila diorang berada di dalamm situasi yg menakutkan itu.

“Lepaskan saya. lepaskan. pil pil tu tak ada denngan saya, aku dahh buang!” Pemuda itu menapak setapak ke belakang dan menampar kuat muka cikgu Kelie. Tamparan itu menggegarkan seluruh tubuhnya.

Cermin matanya senget dan segera dibetulkan semula. Seumur hidupnya, cikgu Kelie tidk pernah ditampar. Sakitnya bukan kepalang. diorang cuba menolak pemuda itu utk melepaskan dirinya namun tangan pemuda itu memegang kuat tangannya.

“cikgu jangaan naikkan darah saya, aku cuba berlembut denngan cikgu. beri jer barang aku tue. jangaan ingin berbohong. ingat cikgu, Dokin ada denngan kita” “Apa yg kau ingin lagii ha? Mau apa lagi? aku dahh cakap, aku dahh buang benda benda tu ke dalamm longkang. tak ada lagi!” Pemuda itu mulai menyinga semula, cikgu Kelie dapat merasainya dari sinar mata pemuda itu dan apabila melihat diorang mengetap giginya.

“Kau buang barang tu ya. bodoh! Dokin sepatutnya menghantar barang tu kepada seseorang dan hantar lima ribu ringgit kepada saya! cikgu buang ke dalamm longkang ye! Sekarang cikgu berhutang lima ribu ringgit denngan saya, aku tidk akan pergi selagi cikgu tak bayar aku lima ribu ringgit” cikgu Kelie bagaikan tidk percaya yg perkara itu bolehh berlaku di dalamm rumahnya sendiri.

Diorang ketakutan dan masih terisak isak menangis. Telinganya masih berdesing desing kesan tamparan pemuda itu tadi. “saya tak ada wang sebanyak itu, kalau ada pun. bagaimana aku akan tahu yg kau tak akan apa apakan aku dan adik saya” “Dengar sini cikgu, aku tidk peduli tentang cikgu dan adik cikgu. aku hanya ingin wang aku sebanyak lima ribu ringgit sekarang” cikgu Kelie tahu suaminya ada menyimpan wang tunai lebih kurang enam ribu ringgit di dalamm bilik.

Katanya, utk tujuan kecemasan jika berlaku sesuatu yg memerlukan wang tunai denngan segera. Pemuda itu menarik rambut cikgu Kelie. diorang mengugut cikgu Kelie yg diorang akan menelefon kawan kawannya dan menyuruh mereka memukul Dokin jika diorang tidk memberikannya lima ribu ringgit.

Waktu itu cikgu Kelie mengalah dan memberitahu yg diorang mempunyai wang sebanyak itu di dalamm bilik di tingkat atas rumahnya. Pemuda itu memegang tangan cikgu Kelie dan berkata, “Jom, kami ambik” Mereka berdua naik ke bilik tidur, pemuda itu tidk melepaskan tangan cikgu Kelie.

Cikgu Kelie mengambil sampul yg berisi wang itu, kemudian mereka turun semula ke ruang dapur. cikgu Kelie menyerahkan sampul wang kepada pemuda itu. diorang memberitahu pemuda itu supaya mengambil kesemua wang itu dan segera beredar dari rumahnya.

Pemuda itu menyergah cikgu Kelie dan menyuruhnya menutup mulut. diorang merenung wajah cikgu Kelie denngan satu pandangan yg tajam. Pemuda itu mengira wang tebal itu denngan pantas. stelah cukup lima ribu ringgit, diorang memasukkan wang itu ke dalamm kocek seluarnya dan baki wang itu dimasukkan semula ke dalamm sampul dan diletakkan di atas meja.

“Sekarang tolong call kawan kawan korang. korang dahh dapat duit yg korang mahu, beritahu kawan kawan korang supaya lepaskan Dokin” Pemuda itu berkata, “Ok cikgu, betul tue. aku akan call kawan kawan saya, tapi. selepas cikgu hisap batang kote aku dulu” “Apa?” cikgu Kelie tidk percaya denngan apa yg didengarnya, diorang memikirkan di dalamm keadaannya yg ketakutan itu membuatkan diorang tersilap dengar.

Pemuda itu denngan tenang mengulangi apa yg dikatakannya tadi. “cikgu dengar tak, hisap batang kote aku dulu. kemudian aku akan pergi. cikgu tak faham ye! cikgu tak ada pilihan, cikgu mesti hisap batang kote saya. cikgu tak tahu betapa tensionnya aku dua hari ini krn perbuatan cikgu dan adik cikgu” cikgu Kelie cuba membantah.

” jngan kurang ajar! jaga sikit cakap tue!” Sebelum sempat cikgu Kelie menyambung cakapnya, pemuda itu menghayun tangannya ke muka cikgu Kelie denngan kuat. Terjerit cikgu Kelie denngan tamparan itu.

Tersandar diorang di dinding dapur, payudara nya bergegar di sebalik baju kurungnya. “cikgu, kalau cikgu tak mau hisap batang kote saya. tahulah aku mengajar cikgu!” Kemudian pemuda itu tanpa segan silu melondehkan seluar dan seluar dalamnya sehingga berderap ke lantai.

Batang kote nya yg keras terpacak ke atas. “owhh” cume itu yg terpacul daripada mulut cikgu Kelie. “Tolonglah. jangaan buat aku macam nie, aku dahh beri korang duit. tolonglah!” “cikgu tolong dengar, aku tak punya bnyk masa nie. cikgu mesti hisap batang kote saya, kalau tidak” cikgu Kelie menggeletar dan tidk tahu apa yg perlu dilakukan di saat saat bgitu.

Pemuda itu memeluk tubuh lampai cikgu Kelie dan mendakap rapat ke tubuhnya. diorang berbisik ke telinga cikgu Kelie. “cikgu takut ye?” “Mm” terketar ketar cikgu Kelie bersuara denngan air matanya yg berlinang.

“cikgu jangaan takut, buat jer apa yg aku suruh. aku tidk akan apa apakan cikgu” cikgu Kelie terisak isak, payudara nya yg sederhana besar terpenyek di dada pemuda itu.

Batang kote keras pemuda itu menujah pehanya. Pemuda itu terus berbisik di telinganya. “cikgu tolong buat apa yg aku cakap, aku tidk akan apa apakan cikgu kalau cikgu ikut cakap saya” “Tolong, tolonglah dik” “Tolong jangaan panggil aku adik. kawan kawan panggil aku Zenni” Semasa berbisik itu pemuda itu menggesel gesel batang kote nya di peha cikgu Kelie.

Cikgu Kelie dapat merasakan yg batang kote itu telah bertambah keras. “Zenni, dengarlah kata aku nie. aku tak pernah buat benda tue” smbil bercakap Zenni memaut pinggang cikgu Kelie.

Diorang memaut dagu cikgu Kelie dan menyapu air matanya. cikgu Kelie tidk percaya denngan apa yg sedanng berlaku ke atas dirinya di dapur rumahnya. cikgu Kelie mahu berkata kata namun Zenni meletakkan jarinya di atas bibir cikgu Kelie.

“Syh. cikgu jangaan cakap banyak. cikgu. cikgu cantik tau, geram saya” Zenni melabuhkan tangan ke dubur pejal cikgu Kelie dan meramas ramas dubur yg berbalut kain itu. cikgu Kelie semakin takut, bertambah takut apabila membayangkan apakah yg akan berlaku selanjutnya.

“cikgu rasa tak. cikgu dapat rasa tak batang kote aku yg keras nie?” Zenni menggesel gesel batang kote nya ke peha cikgu Kelie smbil memaut rapat tubuh wanita itu.

Diorang merenggangkan seketika tubuhnya daripada tubuh cikgu Kelie utk membuka jaket kulit hitamnya, mendedahkan tubuh tegapnya berbalut t shirt merah. Kemudian diorang memeluk erat kembali tubuh cikgu Kelie. cikgu Kelie hilang arah, rasanya diorang mahu menjerit sekuat kuat hatinya namun diorang takut Zenni akan bertindak lebih ganas.

Zenni mahukan diorang menghisap batang kote nya jika cikgu Kelie ingin diorang beredar dari situ. cikgu Kelie terasa tangan Zenni di atas bahunya. “cikgu Kelie, aku ingin cikgu hisap batang kote saya. cikgu melutut di depan aku dan masukkan batang kote aku ke dalamm mulut cikgu” cikgu Kelie kelu membisu.

Diorang merenung mata Zenni menerusi kaca mata hitam yg Zenni pakai. cikgu Kelie hanye mengalirkan air mata sebagai tanda rayuan supaya tidk diperlakukan bgitu. cikgu Kelie dapat melihat wajah sayu dan ketakutannya pada cermin mata hitam Zenni.

Zenni tidk berkata apa apa lagi, tangannya menekan bahu cikgu Kelie supaya melutut di hadapannya. stelah melutut, cikgu Kelie berhadapan denngan batang kote Zenni yg tegang keras, panjang dan kembang berkilat kemerah merahan.

Cume Kelie mendongak memandang Zenni yg tersenyum melihatnya. diorang bgitu malu, malu denngan apa yg Zenni paksa dirinya utk lakukan. cikgu Kelie tunduk memandang lantai. “Apa ingin dimalukan cikgu. cikgu mesti buat utk adik cikgu. cikgu sayangkan Dokin kan?” cikgu Kelie tidk berani menatap wajah Zenni lagi.

Diorang hanye mengangguk anggukkan kepalanya perlahan. ” jngan bimbang cikgu, tak de siapa yg akan tahu. sekarang buka mulut cikgu dan aku janji Dokin takkan di apa apakan” cikgu Kelie tidk ada pilihan lagi, diorang mengangkat perlahan wajahnya sehingga selari denngan batang kote Zenni.

Zenni memegang batang kote nya dan menggesel geselkan batang kote nya itu ke bibir cikgu Kelie. cikgu Kelie menyangkakan yg Zenni akan menghentak batang kote nya ke dalamm mulutnya namun Zenni mengusap usap belakang kepalanya yg berambut lebat itu.

Cikgu Kelie merasakan batang kote itu keras menggesel gesel bibirnya. dengann perlahan Zenni menekan kepala cikgu Kelie ke batang kote nya. cikgu Kelie dapat merasakan tangan Zenni menolak kepalanya ke batang kote kerasnya itu.

Novel melayu Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai Kisah seks

Cikgu Kelie tidk ada pilihan lagi, diorang menutup matanya dan merenggangkan bibirnya. cikgu Kelie cuba mengimbangkan dirinya denngan memegang peha Zenni. Zenni mengeluh nikmat apabila batang kote nya memasuki mulut cikgu Kelie yg licin itu.

“Argh, cikgu. m. hisap batang kote aku cikgu” Tubuh Zenni mulai keke jangaan. tetapi denngan perlahan diorang menarik batang kote nya perlahan sehingga ke bibir cikgu Kelie dan denngan perlahan jugak menolak masuk batang kote nya semula.

Diorang melakukannya berulang ulang denngan gerakan perlahan pinggangnya sehingga batang kote nya semakin dalamm meneroka ruangan mulut cikgu Kelie. cikgu Kelie dapat merasakan batang kote keras dan panas itu berdenyut denyut dan bergerak gerak di dalamm mulutnya.

“Oh, cikguh. sedapnya cikgu, hisap lagii cikgu. Mm tangannya cikgu. tangan. pegang dan lancap batang kote saya” cikgu Kelie menurut seperti apa yg disuruh krn ini adalah pengalaman pertamanya, diorang menggenggam batang kote Zenni dan melancapkan batang kote yg keluar masuk dari mulutnya itu.

Batang kote Zenni keras dan licin dik air liurnya sendiri. Zenni tidk melepaskan kepala cikgu Kelie. diorang mengusap usap lembut kepala cikgu Kelie ketika batang kote nya dihisap dan dilancapkan.

Citer kongkek Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai Citer rogol

Cikgu Kelie sungguh malu melakukan perbuatan itu. diorang dipaksa menghisap batang kote Zenni. diorang terpaksa melakukannya demi keselamatan adiknya Dokin. Buat pertama kalinya diorang merasakan dirinya seolah olah seorang pompuan murahan yg cukup hina.

“Yeah. Mm. sedap cikgu, pandai cikgu hisap batang” Zenni terus mengeluh dan mendesah smbil terus mengarahkan cikgu Kelie bagaimana menghisap batang kote nya. cikgu Kelie terus menghisap dan melancapkan batang kote Zenni.

Diorang dapat merasakan peluh dingin berkumpul di atas keningnya. smbil mengulum batang kote Zenni, diorang membuka matanya, membetulkan cermin matanya dan mendongak melihat pemuda yg sedanng menghenjut henjut batang kote nya itu keluar masuk mulutnya.

Tangan Zenni tetap memegang kepala cikgu Kelie denngan matanya mulai terpejam dan mulutnya sedikit ternganga denngan keluhan nafas yg kasar. Zenni seperti berada di awan awangan. Gerakan pinggangnya semakin rancak.

Cikgu Kelie mulai merasakan kelainan itu dan tubuhnya menjadi seram sejuk memikirkan yg Zenni akan terpancut sperma nya sedanng kan batang kote nya masih berada di dalamm mulutnya. “Dahh. dah. dahh cikgu. aku tak tahan nie” Zenni seakan akan menggelepar smbil menarik batang kote nya denngan cepat keluar dari mulut cikgu Kelie.

Kepala batang kote Zenni berkilat denngan air liur cikgu Kelie dan lendir nikmatnya sendiri. cikgu Kelie terbatuk batuk dan terasa meloya, tekaknya terasa masam. diorang menyapu mulutnya denngan tangannya.

Novel Malaysia Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai Citer seronok

  • Tetapi ketakutan mulai menyelubungi dirinya apabila terasa kedua dua tangan Zenni memaut tubuhnya supaya berdiri. stelah berdiri, tubuh lampai cikgu Kelie didakap erat oleh Zenni. “saya dah. dahh buat apa yg korang suruh, tolong keluar dari sini. tolonglah” Zenni denngan cepat memusingkan tubuh cikgu Kelie menghadap meja.
  • Diorang memeluk tubuh cikgu Kelie dari belakang, memaut pinggangnya erat. cikgu Kelie dapat merasakan batang kote keras Zenni menujah keras dubur nya yg besar dan pejal. ” jngan le gitu cikgu. pandai tau cikgu hisap batang, tak percaya pulak aku yg cikgu tak pernah hisap batang kote sebelum nie. Hm hampir terpancut aku dalamm mulut cikgu tau” cikgu Kelie terasa dirinya teraniaya, pujian pujian yg diberikan oleh Zenni terhadap perlakuannya itu amat menjijikkan.
  • Tiba tiba, Zenni menyeluk ke bawah baju kurungnya dan kedua dua tangannya memegang payudara nya yg sederhana besar itu. Kedua dua tangan Zenni meramas ramas payudara cikgu Kelie yg masih berbungkus bra.
  • Perlakuan Zenni cukup pantas dan cikgu Kelie terkapai kapai. tdk cukup denngan itu, Zenni menyeluk ke bawah bra dan meramas geram payudara yg pejal itu, puting payudara cikgu Kelie yg kecil dan panjang itu digentil gentilnya.
  • “Tolonglah Zenni, jangaan buat macam nii pada saya. aku dahh hisap tadi. pergilah dari sini” cikgu Kelie berbisik perlahan cuba memujuk. Wajahnya berkerut menahan perlakuan jari jemari Zenni pada kedua dua payudara nya.
  • Zenni mengucup dan menjilat jilat leher cikgu Kelie smbil terus menguli payudara nya. cikgu Kelie menggeleng geleng kepalanya utk melarikan lehernya dari diperbuat bgitu. Muka cikgu Kelie berkerut menahan perbuatan Zenni menguli payudara nya.
  • Tangan Zenni menarik zip dan membuka cakuk kain cikgu Kelie. Perlahan lahan menarik kain itu ke bawah. diorang menyelak baju kurung cikgu Kelie, terpampanglah dubur gempal yg putih berbalut panties berwarna pink.
  • Panties itu jugak direntap turun, cikgu Kelie terpekik halus dan diorang dapat merasakan batang kote keras Zenni berada di alur dubur nya. “Jaa. jangaan , jangaan buat camni. tolonglah” “cikgu tak suka? Ala sikit sikit je, tak kan tak boleh. geram nii tau” “Sudah lah” Rayu cikgu Kelie di dalamm nafasnya yg tercungap cungap.
  • “Ok cikgu. ok, aku akan stop kat sini, aku akan pergi dan tidk akan ganggu cikgu dan adik cikgu lagi. tapi denngan satu syarat” Sambung Zenni lagi, “saya akan pergi kalau pantat cikgu kering.. tapi kalau pantat cikgu basah. aku akan. m cikgu faham faham sajakan!” cikgu Kelie seperti tidk percaya denngan apa yg didengarnya.
  • Tangannya Zenni meluncur ke perut cikgu Kelie. cikgu Kelie merayu rayu supaya Zenni menghentikan perbuatannya itu apabila merasakan jari jemari Zenni merayap turun ke celah pehanya. “Kenapa buat aku macam nie, Zenni. dahlah Zenni, tak baik!” Zenni tidk menjawab, cikgu Kelie hanye merasa kepanasan nafas Zenni yg terputus putus sedanng tangannya menghampiri celah peha cikgu Kelie.

Cerita seksi Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai Cerpen kongkek

Zenni berbisik ke telinganya, “Baik ke tak baik ke, aku tidk peduli cikgu” Takdir telah menentukan segalanya. Apa yg berlaku di dapur rumahnya bukanlah kehendak cikgu Kelie. diorang menahan nafas ketika jari jemari Zenni bermain main dan mengusap usap bulu ari arinya yg tumbuh halus.

Diorang tidk berupaya menahan kemahuan Zenni. diorang jugak tahu yg Zenni akan tetap menurut kehendak nafsu serakahnya. Kemudian cikgu Kelie mulai merasakan tangan Zenni meluncur dan menyentuh pantat nya dan jarinya menjolok jolok lubang keramat pantat tembamnya, bagaikan membalas gerakan jari Zenni itu, pantat cikgu Kelie mulai berair lendir.

Kaki cikgu Kelie terasa lemah longlai dan diorang terhoyong hayang. Zenni terasa tubuh cikgu Kelie bagaikan orang yg hendak pitam, diorang memeluk erat tubuh cikgu Kelie denngan tangannya mencekup celah peha cikgu Kelie yg mulai berair.

“Mm. pantat cikgu berair” Jari Zenni keluar masuk berulang kali ke dalamm lubang pantat cikgu Kelie yg telah licin itu. cikgu Kelie sungguh malu, apatah lagii denngan tindakbalas lubang pantat nya yg di luar jangkaan itu.

Berkerut muka cikgu Kelie, diorang seolah olah terkhayal seketika. diorang menundukkan mukanya memandang permukaan meja makan yg dilapisi kain penutup meja berwarna kuning berbunga bunga. sudh beribu kali meja makan itu menjadi tempat diorang dan keluarganya berkumpul menjamu selera, tetaapi tidk pernah diorang berdiri di situ denngan jari seorang pemuda yg tidk dikenalinya berada di dalamm lubang pantat nya.

Zenni terus menjolok jolok jarinya ke dalamm lubang pantat cikgu Kelie. Jari itu di tarik keluar dan dibawa ke hadapan wajah cikgu Kelie. Bau air berahi lubang pantat nya sendiri menyedarkan cikgu Kelie dari khayalannya.

Zenni berbisik ke telinga cikgu Kelie, “Tengok. tengok cikgu. buka mata dan tengok. jari aku berlendir denngan air dari pantat cikgu, cikgu dapat baunya tak. dari sini aku dapat bau, sedap!” cikgu Kelie tidk terkata apa apa lagi, malunya bukan kepalang dan berkali kali hatinya tertanya tanya mengapakah itu haruss berlaku sedanng kan ianya adalah di luar kerelaannya.

Jari Zenni berkilat dibaluti denngan air berahinya yg cair jernih. Zenni tersenyum kemenangan. Zenni mulai menekan bahu cikgu Kelie, memaksanya supaya menonggeng di hadapan meja. ” jangaan. tolong, tolong aku kali nie. jangaan buat macam nii Zenni” cikgu Kelie merayu minta dikasihani.

Ternyata Zenni tidk peduli denngan rayuan cikgu Kelie, diorang mengacu acukan kepala kote nya di lubang pantat cikgu Kelie dari belakang. cikgu Kelie mengoyang goyangkan dubur nya denngan kasar utk mengelakkan batang kote Zenni menceroboh lubang keramatnya itu smbil terus merayu supaya tidk diperlakukan bgitu.

Zenni menampar kuat dubur pejal dan putih cikgu Kelie smbil menengking, “Ddiam cikgu!” Itulah perkataan yg terakhir menerjah masuk ke dalamm telinga cikgu Kelie serentak denngan terjahan batang kote Zenni ke dalamm lubang pantat nya.

Hentakan Zenni cukup kuat dan perkasa sehinggakan tubuh cikgu Kelie terdorong ke depan dan meja makan berkeriut. cikgu Kelie terpekik. Tujahan batang kote Zenni ke dalamm pantat nya sungguh kuat dan cikgu Kelie terasa kedua dua kakinya terangkat.

Cite syok Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai Kisah seronok

“Aah. sempitnya cikgu, licin!” Zenni mengeluh kasar apabila batang kote nya tertanam dari belakang di dalamm lubang pantat cikgu Kelie. Tangan Zenni mencekak rambut cikgu Kelie dan memeluk pinggangnya ketika pinggangnya mulai bergerak menghayun lubang pantat cikgu Kelie.

“Sedapnya cikgu. tahan ye cikgu” cikgu Kelie mengetap bibirnya dan menggeleng gelengkan kepalanya. Zenni terus menghentak pantat nya dari belakang. Pakuan Zenni cukup keras dan pantas dan terasa amat dalam.

Cikgu Kelie tidk terdaya lagi. Seorang pemuda yg tidk dikenalinya menceroboh rumahnya dan melakukan perbuatan terkutuk itu ke atas dirinya di dapur rumahnya sendiri. “Sedap tak cikgu. cikgu enjoy tak?” Zenni terus mengomel di dalamm keluhan berahinya sendiri.

Cikgu Kelie hanye menangis terisak isak dan sesekali menggeleng gelengkan kepalanya. Air matanya menitis ke atas meja. Kedua dua tangannya menekan permukaan meja. Sesekali Zenni mencium cium leher jinjangnya dan meramas ramas payudara nya yg terbuai buai itu.

“cikgu tak suka ye. relax cikgu. kejap saja. kejap jer lagi” Zenni terus menghayunkan pinggangnya denngan kuat sementara lubang pantat cikgu Kelie semakin licin dan berair. Setiap kali peha Zenni berlaga denngan dubur cikgu Kelie, dubur itu bergegar gegar.

Bunyi perlagaan antara peha Zenni dan dubur cikgu Kelie menjadi satu irama yg hanye mereka berdua je yg mendengarnya di ruang dapur itu. cikgu Kelie mendesah halus setiap kali batang kote Zenni semakin dalamm menerjah lubang pantat nya.

Kemudian Zenni terhenti, diorang membaringkan cikgu Kelie di atas lantai. Kain dan panties cikgu Kelie direntapnya dan dilemparkannya. Kaki cikgu Kelie dikangkangkan seluas luasnya. Sebelum cikgu Kelie sempat berkata apa apa, diorang kembali menghunjamkan batang kote kerasnya semula ke dalamm pantat cikgu Kelie.

“Argh” cikgu Kelie mendesah, menahan tujahan batang kote Zenni. Baju kurungnya diselak oleh Zenni, bra berwarna biru yg dipakainya pada waktu itu dikuak ke atas dada. Terpampanglah sepasang payudara nya yg putih berputing panjang di hadapan mata Zenni.

Zenni terus menyembamkan mukanya ke lurah payudara cikgu Kelie smbil terus menghentak pantat nya. “Zenni. argh” cume keluhan yg keluar dari mulut cikgu Kelie denngan mata yg terpejam. Cermin mata yg dipakainya dicabut oleh Zenni dan diletakkan di sisi tubuh separuh bogelnya.

“Dah. sudah” Tubuh cikgu Kelie menggeletar menerima hentakan demi hentakan batang kote Zenni. Akhirnya sesuatu di luar jangkaan berlaku, tubuh cikgu Kelie menggelepar, nafasnya kasar. diorang mencapai kemuncaknya. “Oooh” Nafas cikgu Kelie tersekat sekat, tangannya didepakan, lesu.

Cerita berahi Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai Cite berahi

Dadanya berombak ombak. diorang kelelahan. Zenni tersenyum. Bunyi hentakan Zenni pada pantat cikgu Kelie makin perlahan dan akhirnya terhenti. Air berahi cikgu Kelie keluar denngan banyaknya. Perkara ini amat aib bagi cikgu Kelie, diorang mencapai puncak di luar kerelaannya.

“cikgu dahh dapat kimaks ye. jangaan tipulah cikgu, aku tahu” Otot otot pantat cikgu Kelie mencengkam semula batang kote Zenni apabila diorang mulai menghayun laju pantat itu. “Giliran aku pula cikgu” cikgu Kelie tersedar dari kelesuan, entah kenapa diorang terasa dirinya amat jijik.

Diorang meronta ronta utk melepaskan diri. Semua itu hanyalah sia sia je malah membuatkan Zenni marah. Dakapannya pada tubuh cikgu Kelie semakin erat. Hentakannya pada pantat cikgu Kelie semakin ganas.

Daripada deraman dan dengusan Zenni, cikgu Kelie tahu yg Zenni jugak akan sampai ke puncak kepuasan. “Dekat dahh cikgu. dekat dah. argh” Gerakan pinggang Zenni semakin kencang, mukanya merah dan peluh berahi mengalir di dahinya.

Buah dada cikgu Kelie dicekak geram dan diramas ramas. Kepala cikgu Kelie tergeleng geleng ke kiri dan ke kanan denngan rambut yg mengerbang dan mulut yg tercungap cungap. Kedua dua tangannya menekan dada Zenni utk menyerap hempapan tubuh Zenni ke atas tubuhnya yg lampai dan bergegar itu.

Zenni terus menghempap dan menghempap. “Yeah” Zenni menekan batang kote nya sedalam dalamnya di dalamm lubang pantat cikgu Kelie, pancutan demi pancutan lahar panas air berahi menerpa likat ke dalamm lubang pantat cikgu Kelie.

Cite kongkek Pompuan Bertudung Hisap Batang Beramai Ramai Cerpen lucah

Bibirnya diketap dan diorang tersembam ke atas payudara cikgu Kelie smbil melepaskan keluhan yg kasar. cikgu Kelie sendiri terkulai layu smbil melepaskan nafas perlahan lahan. Kedua dua tubuh mereka bersatu dan terkaku seketika.

“Sedapnya cikguh. cikgu best!” Bisik Zenni ke telinga cikgu Kelie. dengann lemah longlai Zenni terbaring di tepi tubuh cikgu Kelie. batang kote nya masih terpacak dan berkilat. cikgu Kelie tercungap cungap denngan dada berombak.

Tangannya di atas dahi. buah dada nya turun naik selaras denngan pernafasannya. cikgu Kelie menyangkakan yg semuanya telah berakhir stelah maruahnya tercemar namun ternyata anggapannya itu tersilap krn tiba tiba Zenni berdiri denngan batang kote yg masih mencacak.

Diorang menarik tangan cikgu Kelie sehingga terbangun dan melutut di depannya. “cikgu, sebelum aku pergi, aku ingin kasi souvenir kat cikgu. Telan sperma saya” “Haah?” Zenni tidk menunggu jawapan lagi.

Diorang memegang kepala cikgu Kelie yg melutut di depannya itu dan menariknya ke batang kote nya yg keras berlendir. cikgu Kelie membuka mulutnya, mengulum batang kote Zenni. diorang hanye mahukan semuanya itu segera berakhir.

“Hisap cikgu. aku ingin pancut dalamm mulut cikgu” Hayunan Zenni ganas. cikgu Kelie mengerutkan muka dan menutup matanya rapat ketika batang kote Zenni keluar masuk mulutnya. “cikgu telan semua sperma aku tau” Zenni menarik batang kote nya keluar dan tergopoh gapah melancapkan batang kote nya di hadapan muka cikgu Kelie.

Sebelah tangannya mencekak rambut cikgu Kelie supaya muka cikgu Kelie terdongak di hadapan batang kote nya. “Argh. telan cikgu. telan. buka mulut cikgu” diorang menderam denngan suara yg tertahan tahan ketika pancutan panas air berahinya terpancut ke muka cikgu Kelie.

“Hisap cikgu. hisap batang kote saya” Zenni mengeluh dan mendesah ketika satu lagii pancutan air berahinya terpancut mengenai pipi cikgu Kelie yg putih gebu itu. cikgu Kelie mengulum kembali batang kote berlendir Zenni yg terangguk angguk melepaskan pancutan demi pancutan sperma.

Diorang hanye ingin segala galanya segera berakhir dan Zenni akan meninggalkannya. Zenni memegang kepala cikgu Kelie dan menekan batang kote nya ke kerongkong cikgu Kelie. Seluruh tubuh Zenni kejang, menggeletar denngan kakinya terangkat angkat ketika pancutan pancutan sperma nya terus memasuki kerongkong cikgu Kelie.

“Telan cikgu. ah. telan semuanya. ah. hisap cikgu” cikgu Kelie menelan sperma Zenni namun kemudiannya merasa geli dan jijik dan meluahkan bakinya. tetapi bgitu diorang dapat merasakan air berahi Zenni yg likat itu mengalir turun di dalamm kerongkongnya.

Baki air berahi Zenni mengalir lemah keluar dari tepi bibir cikgu Kelie dan turun ke dagunya. Tompokan air berahi Zenni di pipi dan mukanya mulai mengalir turun perlahan ke baju kurungnya.

Ketika cikgu Kelie merasakan semuanya telah berakhir tiba tiba diorang terdengar suara di pintu dapur. diorang berpaling ke arah suara itu denngan batang kote Zenni masih dikulum di dalamm mulutnya.

Diorang melihat adiknya Dokin berdiri di pintu dapur denngan dua orang pemuda yg kelihatan seperti samseng memegang lengannya. “Kakak!” Mulut Dokin ternganga, matanya terbeliak. “Apa yg telah kau buat denngan kakak saya?” Dokin terlopong melihat kakaknya, cikgu Kelie di dalamm keadaan melutut denngan air berahi likat pekat dimukanya dan batang kote Zenni berada di dalamm mulutnya.

Zenni menolak kepala cikgu Kelie dari batang kote nya dan mulai ketawa. “Kakak kau best le Dokin. kau sendiri tengokkan, pandai hisap batang kote ” Dokin tunduk melihat cikgu Kelie yg menangis terisak isak.

[kaki]