Pantat Comel Dihenjut Beramai Ramai 2

Pantat Comel Dihenjut Beramai Ramai 2 | Caroline mula seronok menghisap kote besar ayah mertuanya. “Besarnya Pa” komen Caroline. “kau Birdan bila ingin mula baiki saiz kote kau tue?”.

“Itu lah Pa, aku balik ni ingin buat itu lah”. “kau tahu yaang kena pertaruhkan bini kau pada Zheng” Hurai Pak Erick kepada anaknya. “bapak dulu pertaruhkan mama ke pada Zheng tue?”.

” Macam tu lah gayanya” Jawab Pak Erick ” Er Caroline ni daah sedia ke untukk tue?” sambung Pak Erick lagi. kote nye daah cukup keras sekarang untukk pusingan seterusnya hasil dari hisapan Caroline.

Kisah seks Pantat Comel Dihenjut Beramai Ramai 2 Cerpen rogol

“Caroline!” seru Birdan. “Apa bang?” Tanya Caroline melepaskan kote mertuanya dari mulutnya. “Abang rasa ayah daah sedia tue, buka seluar sekarang”. Caroline membuka seluar jean ketatnya dan terus membuka seluruh pakaiannya tanpa di suruh lagi.

Kemudian dia terus terlentang dan membuka kangkangnya bersedia. “bapak. apa lg Caroline daah sedia tue”. “bapak pun daah sedia nie” Jawab Pak Erick mula merangkak ke atas badan menantunya.

Dia tunduk menghisap tetek Caroline yaang tegang dan bulat. Jarinya mencucuk pantat Caroline beberapa kali dan jelas Caroline sudahh pun berair dan cukup bersedia untukk menerima kote nye. “Ugh! Besarnya Pa” dia mengangkat ponggongnya menyuakan mulut pantat nya untukk memudahkan kemasukan kote mertuanya.

“bapak tekan habis. Caroline tahan nie”. Pak Erick hrs berbangga sebab mendapat menantu seperti Caroline. Cantik. Montok Gebu dan em ketat pulak tue. Pak Erick menghayun. Caroline menahan. dia dapat merasakan kote mertuanya yaang besar agak luar biasa, besar dari kote Kutty dan sama besar dengan kote Cikgu Sarvan.

Sama besar dengan kote Pak Dol penghulu kampung ibunya. Lebih kurang lah tue. “Abang tak apa ?” Tanya Caroline pada Birdan yaang sedari tadi hanye duduk disebelahnya. “Abang ingin cari mama” Birdan terus bangun.

Stlh Birdan berlalu Caroline bangun bertongkatkan siku. Melihat kote mertuanya yaang sedanng keluar masuk pantat nya. Caroline menggigit bibir. “Oh bapak, Caroline ingin pancut nie” nafasnya deras. Caroline terlentang semula.

Menyerahkan dirinya kepada nikmat yaang kian menguasai badannya. “Laju Pa. laju lagi”. “Cepat benar Caroline pancut” komen bapak mertuanya. ” kote ayah besar benar, tak tahan Caroline. Oooh ye Pa Caroline pancut nie”.

Muka Caroline yaang putih kelihatan merah di sinar cahaya petang. Pak Erick seronok tengok muka gadis merah bgitu apabila mereka pancut. Pak Erick meneruskan menutuh menantunya. Walau pun usianya sudahh menjangkau lima puluhan tetaapi kegagahannya tetap tidk pernah luntur, apatah lg selepas dia baiki kote nye dengan Zheng di atas bukit sana.

Maklumlah selepas berbini muda dengan Kalthom dia perlu pastiikan yaang bininya itu sentiasa mendapat bekalan yaang lebih dari cukup. “Yaho” Gerzi terjun berbogel, makciknya pun berbogel. “Tak ada siapa sampai ke sini” jelas Mama Selfa.

Cerita seks Pantat Comel Dihenjut Beramai Ramai 2 Cerpen ghairah

Air dingin menyejukkan badan dan menyegarkan stelah penat dalamm kereta dan berjalan pulak ke dalamm dusun. “Mama. seronokan mandi sungai?” tanya Gerzi. “Tentu seronok terutama kalau cuaca panas begini”.

Gerzi berenang mendapatkan Mama Selfa. Matanya tertumpu kepada tetek makcik tirinya yaang putih dan nampak pejal dalamm air yaang dingin. “Gerzi ingin hisap?” tanya Mama Selfa. “nak” Jawab Gerzi rengkas dan terus saja memeluk Mama Selfa serta menghisap payudara yaang menjadi perhatian sejak tadi lagi.

“Oh em. Hisap lagi” Pinta Mama Selfa. Tangannya mula memegang kote Gerzi yaang kian mengeras. Tangan Gerzi jg mula meraba celah kangkang makcik tirinya di bawah air. Mama Selfa membuka kangkangnya sedikit supaya membolehkan Gerzi menjalankan tugasnya.

Selang beberapa ketika Mama Selfa mula tidk tahan dengan tindak balas Gerzi terhadap badannya. “Oh pandai cucu mama” Keluhnya. Birdan berjalan ke sungai yaang mengambil masa beberapa minit jer tue.

Novel seksi Pantat Comel Dihenjut Beramai Ramai 2 Citer Malaysia

  • Dilihat di dalamm air Gerzi anaknya sedanng menggomoli ibu tirinya. dia turut membuka pakaian dan terjun ke dalamm sungai. “Boleh bapak joint?” tanya tanya Birdan Gerzi hanye gelak “bapa kena tanya mama”.
  • “dengaan lelaki yaang tampan belaka siapalah yaang ingin menolak”. Tangannya yaang sebelah lg turut mencari kote Birdan dan memegangnya. Sekarang kedua dua tangannya membelai dua kote yaang berlainan. Birdan dan Gerzi terus menerus menggumuli badannya.
  • “Dah mama tak tahan lagi, mama ingin kote kau orang sekarang” dengan itu Mama Selfa melangkah ke tebing pasir yaang putih. “Birdan terlentang” Arah Mama Selfa. Birdan ikut arahan.

“Birdan ingin depan ke belakang?”. “Belakang ” dengan itu Mama Selfa menghulurkan punggung nya untukk dijilat oleh Birdan. “Basahkan dulu, biar licin sikit” Birdan mula menjilat. Tangannya menguak daging ponggong yaang gebu lalu dihulurkan lidahnya ke lubang punggung ibu tirinya.

Stlh pastii licin Mama Selfa mula memasukkan kote Birdan yaang keras ke dalamm punggung nye. Payah jg mulanya tetaapi dengan pengalaman Mama Selfa membolehkan kote Birdan masuk jg ke dalamm rongga punggung nye yaang ketat.

Birdan menggigit bibir. “Ketatnya mama”. “Birdan kawal jgn pancut dulu” lalu dia baring terlentang di atas badan Birdan. Gerzi dapat melihat kote bapak nye tenggelam dalamm punggung makciknya “ok Khong sekarang Gerzi pulak masukkan dari depan” Gerzi cepat melutut.

Kisah syok Pantat Comel Dihenjut Beramai Ramai 2 Cerpen berahi

Mama Selfa membuka bibir pantat nya dan Gerzi menyuakan kote nye yaang keras bagai paku di dinding tue. Sekali tekan jer zup terus tenggelam habis. “ok sekarang setiap orang bekerja” Arah makcik Selfa.

Caroline menghenjut. papa mertuanya duduk di bawah pula. Sekali sekala dapat memerintah seronok jg fikir Caroline. kote mertuanya habis ditelannya. Ditarik keluar dan ditekan masuk. Laju dan perlahan. dalam atau cetek.

“bapak lambat lagi?” tanya Caroline yaang daah pancut tiga kali. “Caroline penat?” tanya mertuanya. “bapak buat dari belakang pulak, biar Caroline nonggeng”. Caroline turun dan menonggeng. Mertuanya bangun mengambil tempat di belakang dan terus merodok kote nye ke dalamm pantat yaang masih ternganga.

Novel seksi Pantat Comel Dihenjut Beramai Ramai 2 Cerpen nafsu

“Kuatnya Caroline kemut” keluh mertuanya. “Caroline ingin pancut sekali lg nie”. “bapak ingin pancut uah uah!”. Pak Erick pancut dalamm rahim menantunya. Caroline tertiarap di atas tikar. Pak Erick memeluk badan montok menantunya dari belakang.

“Boleh tahan jg menantu ayah nie”. “Nasib Caroline. dapat mertua ganas” Caroline membelai tangan yaang memeluknya. “Abang! abang” terdengar suara Mama Selfa. Caroline tersedar, dia merasa kote mertuanya tercabut dari pantat nya.

Rupanya dia tertidur dalamm pelukan mertuanya. “Caroline bangun sayang. kitaorang balik rumah nanti gelap pulak” kejut Mama Selfa Caroline bangun dan melihat Mama Selfa disebelahnya. Pak Erick sedanng menyarung seleluar treknya.

“Caroline tertidur mama” sambiil menyarungkan seluar jeannya “Mana Gerzi dan Abang Birdan?”. “Mereka sedanng memungut buah durian sana tue. nanti taukeh Ah Zheng dari bandar datang dak angkut buah ke bandar” Hurai Mama Selfa.

Pak Erick turun ke bawah turut memungut buah bersama anak dan cucunya. “Jom mama” Ajak Caroline sambiil turun dari dangau. Ketika itu dia merasa yaang sperma keluar dari pantat nya membasahi kangkang seluar.

“Oh mama, Caroline lupa ingin kesat dulu, ayah pun pancut bnyak dalamm Caroline” Mama Selfa menelek kangkang menantunya. “Sikit jer tu lg pun hari makin gelap nie. ayah kalau pancut memangg banyak”