Nafsu Berahi Isteriku Dihenjut Butuh Kampong

Nafsu Berahi Isteriku Dihenjut Butuh Kampong | Pada kisah blue nii suamiku mengajak saye bercuti di kampong, sejak kitorang kawin saye tidakk pernah di kampong suamiku, jumpa pon masa mula mula nikah je dulu, lepas tu tidakk pernah.

Sebenarnya rasa berat di hati mahu ke sana, ye la orang bercuti pegi melancung, nii balik kampong. Tambahan bila suami bagi tau kampong nenek tu jauh di pendalaman, tapi utk menjaga hati suami, saye ikut je kehendaknya.

Dlam perjanalanan saye bnyak mendiamkan diri, dlam hati dok fikir, macam nii agaknye rumah nenek dia nie, siapa ada kat sana, ishh. Mcm mcm bermain diotak fikiranku. Terasa penat juge sebab keadaan jalan yaang bengkang bengkok dan tidakk terurus.

Sunyi, kiri kana Jalan cume ada hutan belukar, sesekali ternampak ladang kelapa sawit. sesudah 5 jam melalui perjalanan yaang bagi saye agak sukar, kitorang sampai ke rumah nenek. Terkejut juge orang tua tu bila nampak kitorang sampai, yela, mereka tidakk tau pon kitorang mahu datang, mahu bagi tau macam nie, rumah nenek bukan ada telefon.

Selepas besalaman dan berbual seketika, kitorang naik ke rumah usang nenek yaang kemas dan rapi. tidakk ader perabut yaang menghiasi, tidakk ader tv, tidakk ader bekalan api letrik dan yaang paling mengejutkan saya, tidakk ader air paip.

“bang, mahu mandi kat mana, kalau mahu buang air kat mana? ” soalan saya. Suami saye cume tersenyum, dari jauh terdengar nenek bercakap, Gavin. tolong tangkap ayam, kami ada tamu.

Siapa nek? jawab suara tue. orang kl datang kata nenek. Suami ajak saye mandi bersama die, suami suruh saye pakai kain batik, utk berkemban, pas tu selimut guna towel.

Saya ikut je apa kata suami, tapi dlam hati, ishh. masaalah betul la, mana biasa mandi pakai kemban. kitorang turun dari rumah menuju ke perigi di depan rumah. Keliling perigi ditutup daun kelapa, tidakk de pintu pon makne nya masa kitorang mandi orang lain bolehh masuk giitu sahaja.

Dekat perigi ada tangga, yaang digunakan utk turun ke dlam parit takungan air parit yaang mengalir air nya nampak bersih dan jernih, mula mula suami turun dulu, masa dia turun dan sampai ke dlm, dia buka tuala bertelanjang bogel, jadi badan dia kat dlam air, kalau gelap tidakk nampak apa la tapi kalau waktu tengahari ke sure nampak butuh die.

Cerpen kongkek Nafsu Berahi Isteriku Dihenjut Butuh Kampong Cite ghairah

Saya senyum sendirian. Pas tu saye ikut sama tapi tidakk buka kemban. Suami kata jgn buka kemban takut nanti orang nampak. saye senyum sahaja. dan ikut kata nya. rimas juge mandi ngan pakai kain.

Dan biasa mandi berbogel. Lepas 3 hari di kampong, saye dahh mula rasa selesa dan seronok, udara bersih, sunyi dan tidakk ader kebisingan. Gavin yaang nenek panggil mintak tolong tangkap ayam rupanya anak jiran sebelah rumah.

Baru lepas spm tapi tidakk dapat melanjutkan pelajaran sebab tidakk lulus. Badannye tegap, maklum la kerja kampong, tapi Gavin nii peramah dan pandai bergurau, saye dan suami rasa senang bergaul dengann nya.

Sepanjang kat kampong, nenek yaang masak. dia tidakk bagi saye masak, lgi pon saye mana reti mahu masak guna dapor kayu, tapi mahu jaga hati nenek, saye ke dapor juge tolong tolong nenek tiup api, pedeh juge la mata bila terkena asap.

Pagi tue, nenek demam, suamiku bawa nenek ke Bandar utk ambil ubat tapi saye tidakk ikut, je mahu bermalas malas menikmati udara nyaman di kampong. Lebih kurang jam 10 pagi, terdengar macam ada orang mandi.

Aik. siapa lak yaang mandi, kan semua orang ke Bandar. dengann cume berkemban, saye buka daun tingkap yaang menghala ke telaga, buka sikit je mahu tengok siapa yaang mandi, rupanya Gavin yaang mandi, tapi mata saye terkaku bila melihat Gavin mandi bogel, mngkin dia fikir tidakk ader siapa di rumah sebab keadaan rumah yaang sunyi dan kereta kitorang tidakk ader.

Die pon tau kitorang semua ke Bandar. Badan Gavin nampak pejal dan sedikit gelap, mngkin sebab selalu berpanas. Dadaku berdebar debar menunggu Gavin naik dari permukaan air, teringin rasa di hati mahu tengok macam nii agaknye butuh si Gavin pemuda kampung nie.

Tidak lama kemudian, Gavin naik dan terus mengambil sabun lalu menyabun badannye. Berderau darah saye bila nampak butuh Gavin yaang dahh tegang, besar. Gavin menggosok gosok butuh dia sambill memejamkan mata, rupanya Gavin sedanng melancap.

Agak lama juge dia melacap. dlam hati saye budak na bolehh tahan lama gak nya. tidakk lama kemudian, nampak badan nya mengeliat dan jubur nya bergoyang goyang mngkin dahh terpancut cecair puteh 2 kot.

Lepas tu Gavin turun ke kolam dan menyelam. Dadaku terus berdebar bila melihat aksi Gavin tadi, secara tidakk disedari, tanganku menggentel putting susu yaang dahh mula tegang manakala tangan sebelah lgi mengentel biji kelentitku.

Em. enak sungguh rasanya. dlam hati mula terasa keinginan utk menikmati tubuh yaang kekar dan sasa dengann butuh yaang nampak besar tue. sambiil menggentel gentil. Mataku terpejam, aduh nikmatnya.

Lazat nya. Habis basah pantat saya. Suamiku balik agak lewat hari tue, tapi nenek tidakk ader bersama, dia memberi tahu nenek kena masuk wad, mngkin sehari dua lgi baru keluar.

Tidakk pe laa Bang. Kata saya. kitorang tunggu sampai nenek keluar dan betul betul sehat baru balik kl. Suami saye tersenyum gembira. Keesokan paginya, suamiku ke Bandar lgi utk melihat nenek.

Saye tidakk ikut sebab lebih suka duduk berehat je dan suamiku tidakk membantah. Lebih kurang jam 8 pagi, saye menuju ke kolam mandi cume dengann berkemban tuala mandi yaang agak singkat hampir menampakkan pangkal ponggongku yaang pejal.

Dlam hati berharap agar Gavin terlihat diriku. Sampai di perigi, saye membuka ikatan tuala dan menyangkutkan tuala di dinding perigi lalu perlahan lahan menuruni tangga di kolam. Terasa sejuk bila ujung kaki terkena air kolam yaang jernih.

Dengann perlahan saye terus menuruni anak tangga dan sedikit demi sedikit tubuhku tenggelam dlam air. Lalu saye menyelam beberapa ketika dan timbul semula. Aduh, sejukdan menyegarkan. saye hampir terlupa yaang ketika suamiku mengajakku balik kampong Nenek, jiwaku memprotes, kini baru saye tahu, betapa indah dan nyamannye kehidupan di desa.

Lama juge saye berendam di kolam sambill menggosok dan membelai tubuhku yaang gebu. Kemudian saye naik ke atas tangga dan duduk di tangga dengann cume hujung kakiku je yaang mencecah air perigi yaang sejuk dan menyegarkan.

Saya pejamkan mata sambill tanganku membelai buah dada ku yaang mekar, tidakk la besar sangat, hnya 34C. lama tangan saye berada di situ sambill mengurut buah susuku. saye tersentak seketika dlam hayalan bila terdengar saperti ranting kayu patah dipijak orang, Bila saye buka mata, saye ternampak seperti ada seseorang yaang memerhatikan diriku dari balik dinding perigi yaang cume diperbuat dari daun kelapa yaang di anyam.

Saya pasti, saye menjeling dan nampak Gavin sedanng memerhatikan gerak geriku. Menyedari kehadiran Gavin, saye bangun dan berdiri sambill melakukan gerak tubuh (exercise) ada ketikanya saye tunduk membelakangkan Gavin hingga kepala saye ke bawah, saye yakin dengann berkedudukan begini Gavin akan melihat pantat ku dari arah belakang dengann jelas.

Kemudian saye berdiri semula dan menghadap ke arah Gavin lalu saye lentokan badan saye ke belakang dengann tujuan supaya Gavin dapat melihat pantat ku dari depan dengann sejelas jelasnya.

Saya tau tentu Gavin sedanng tidakk tentuarah bila melihat pantat ku yaang licin tanpa bulu. Kemudian saye mengurut urut buah susuku dan tangan sebelah lgi mengurut bibir pantat ku yaang tembam sambill memejamkan mata, tanpa saye sedari, air pantat ku mula keluar dan saye mula mengeluarkan bunyi erangan yaang halus dan nikmat.

Tiba tiba terasa ada orang memeluk saye dari belakang, terasa butuh nya yaang menengang. menikam jubur saya. saye tau mesti Gavin dan saye buat buat terperanjat dan menoleh ke belakang.

Gavin !. apa kamu buat nie?. saye mengherdik. Tergamam dia bila saye berbuat demikian, Lalu segera saye mencapai tuala saye an menutupi tubuhku. Maafkan saye kak, saye tidakk sengaja mahu melihat kakak, tapi bila saye melihat, saye tidakk bolehh mahu mengawal diri saya.

Maaf kan saya. dia tunduk. kitorang terdiam seketika. tidakk pe la Gavin. salah akak juge tapi Gavin mesti janji tidakk akan beritahu sesiapa apa yaang Gavin lihat sebentar tadi.

Saya janji kak. kata Gavin. tapi nampak nya gementar. saye nampak seluar nya membojol aje. mesti butuh nya masih keras lgi. Lalu saye mempelawa Gavin naik ke rumah. Gavin mengikut je seperti orang ketakutan.

Gavin duduk di lantai ruang tamu ( di rumah nenek mmg tidakk de kerusi pon). saye terus ke dapor mengambil dua cawan kopi lalu saye hidangkan pada Gavin. saye duduk dihadapanya dengann cume memakai tuala tadi.

Mata Gavin segera terpaku bila terlihat pantat ku tersengeh dihadapannya dan saye lihat dadanya berombak dan nafanya semakin laju. saye buat tidakk perasan aje. yaang pantat ku tersengih. Kenapa Gavin? tanye saya.

Ttak de apa kak. dengann suara yaang gugup. Abis, napa macam orang mahu pengsan sahaja. cakap pon mengeletar. takut ape! tanye saya. Ohh. ! maafkan akak Gavin ! tidakk perasan lak.

Tuala akak nii pendek, dan benda akak. terbuka. Gavin tidakk penah tengok ke. selamba aje saye tanye die. tidakk pernah kak ! Baru tadi Gavin dapat tengok. kata Gavin Gavin suka ke tengok akak macam tadi, sambill saye menutup pantat saye ngan tangan.

Citer melayu Nafsu Berahi Isteriku Dihenjut Butuh Kampong Cerita berahi

Suka. katanya sambi mula tersenyum, saye dapat melihat seluar Gavin dahh mengembong. dan begerak gerak. Tadi Gavin tengok akaknye, sekarang giliran Gavin bagi akak tengok Gavin punye. iish akak.

Gavin malu la. die tersipu sipu sambill tunduk. tapi mata menjeling kat pantat saya. yaang terlindung sikit. Kalau Gavin tidakk kasi tengok. nanti akak bagi tahu abg, yaang Gavin ngintai akak mandi.

Ujar saya. dengann perlahan Gavin bangun dan membuka zip seluarnya dan londeh kebawah. saye tergamam bila melihat butuh Gavin yaang tegang dan besar dan berurat, lalu saye pegang perlahan dan saye urut manja.

Gavin masih dlam keadaan berdiri dan memejamkan matanya apabila saye urut butuh nya. Apa Gavin rasa? Sedap kak. suara nya agak perhan dan mengeletar. Selama nie. Gavin urut sendiri sahaja.

Ujarnya. Kemudia saye masukan perlahan butuh Gavin dlam mulut saye dan saye hisap perlahan lahan sambill lidahku bermain main di kepalanye dan Gavin mula menggelinjang. saye tau pasti tidakk lama lgi Gavin akan terpancut, lalu saye kulum dan sedut kuat.

Puas juge saye kulum, sedut dan membelai telor nya yaang licin. tapi tidakk juge air nya terpancut. kalau hubby saye dahh lama terpancut. nie. kata saye dlam hati. Kak.

Sedap sangat kak. tidakk pernah Gavin merasa senikmat ini,. ujar nya. Ok. sekarang giliran Gavin , boleh? kata saya. ingin buat mcm mana kak. Gavin tidakk biasa. kata nya.

Saya ceritakan pada Gavin apa yaang haruss dilakukan satu persatu dari membelai buah susuku hingga lah bagaimana hendak memasukan butuh nye dlam pantat saya. saye membaringkan diriku di atas tilam kekabu dan memejamkan mataku, mahu merasa macam nii pemuda kampung nii membelai tubuhku , mahu tau dia faham ke tidakk apa yaang telah saye ajar sebentar tadi.

Terasa tangan Gavin yaang kasar mula mengusap perlahan payudara saye yaang dahh sedia tegang. Nyata berbeza sebab biasanya tangan halus (tidak pernah kerja kasar) yaang membelai payudara ku. Rasa geli geleman lak tapi sedap.

Gavin terus membelai dan mengusap, sesekali dia meletakan jarinya ke atas putingku yaang dan tegang. Kemudian Gavin mula memicit payudara ku perlahan lahan sambill menggentel puting payudara ku. Cepat juge Gavin belajar.

Kisah blue Nafsu Berahi Isteriku Dihenjut Butuh Kampong Cerpen melayu

  • Kata hati saya. Makin lama Gavin mengurut, membelai dan menggentel payudara ku, semakin nikmat kurasakan dan saye mula mengeluarkan suara halus kenikmatan. Napa kak, sakit ke Gavin buat? tanye nya.
  • Tidak! pandai Gavin buat,. sedap. lazat. kata saye dengann nada lemah. Kemudian Gavin meneruskan acara usap dan gentel di payudara ku. tetiba saye merasa Gavin meniarap di atas tubuh saya, terasa butuh nya yaang tegang bila terkena pantat ku yaang dan basah sejak tadi.
  • Aii. cepatnye dia mahu masuk. bisik hati saya. tapi saye mendiamkan diri mahu melihat sejauh mana kesabaran Gavin dan mahu tau dia ikut tidakk apa yaang telah saye ajar sebentar tadi.
  • Gavin mengerakan ponggongnya dan dengann gerakannya membuatkan butuh nya bermain di alor pantat ku. Lepas tu terasa hangat di putting payudara , rupanya Gavin mula menghisap payudara ku sambill tangannya mengurut dan memicit payudara ku yaang sebelah lgi.
  • Aduhh. nikmat sungguh rasanye. saye tetap mendiamkan diri menikmati apa yaang dia lakukan ke atas tubuhku sambill butuh nye bergerak di alor pantat ku yaang dahh banjir. Lepas tu terasa Gavin menggerakan lidahnye ke leher.
  • Gavin !. jangaan sedut, nanti ada kesan Merah. saye bersuara lemah. Gavin meneruskan jilatan di leher dan telingaku. saye terasa geli geleman. tapi nikmat. Kemudian Gavin menggerakkan lidahnya ke celah payudara ku dan terus ke bawah, memainkan lidah di pusatku dan terus ke bawah.
  • Terasa Gavin mencium dan mengigit tundun pantat ku yaang agak tembam, dan membelek belek pantat ku. Lepas tu dia meneruskan jilatan dipeha kananku. Di angkat kaki kanan saye ke atas dan dia menjilat serta menciumnya.
  • Lepas tu dia meneruskan jilatan ke jari jari kaki saya. aduh. suami saye tidakk pernah melakukan sedemikian. Kemudian Gavin menjilat jejari kaki saye dan mengisap ibu jari kaki saya.
  • Rupanya nikmat juge diperlakukan demikian. pandai pula budak nie. bisik hati saya. Lepas tu Gavin menjilat jari jari kaki kiriku dan menghisap ibu jari kaki kiriku pula, seketika kemudian Gavin meneruskan jilatan ke betis dan peha kiriku.

Kemudian terasa Gavin mencium pantat ku dan terasa lidah dia mula mencicah bibir luar dan dia memulakan jilatan di situ. Selepas menjilat bibir kiri dia menjilat bibir kanan. Kemudian terasa Gavin meletakan lidahnye di alor pantat ku sebelah atas dan dia mula membelah alor pantat ku menggunakan lidahnya.

Dan saye mula mengerang kenikmatan bila hujung lidah dia menyentuh biji kelentitku yaang dahh lama mengembang. Gavin berhenti disitu dan menghisap biji kelentitku emm. sedap nya. Gavin. kataku dengann nada perlahan.

Kemudian Gavin membuka bibir luar pantat ku dan mula menjilat bibir dlam saye yaang tersembunyi di balik bibir luar dan seketika kemudian terasa lidah dia memasuki lubang pantat ku , saye semakin tidakk tahan dengann tindakannye yaang perlahan penuh kenikmatan.

Saya mula menggelupor dan mengerang, terlalu nikmat dan kemudian saye mencapai klimaks yaang pertama. Lepas tu Gavin bangun membuka kaki saye menjadikan saye terkangkang dan dia berada di antara kakiku , saye lihat dia tersenyum bila melihat pantat ku dan terbuka menanti tikamananya yaang padu.

Gavin meletakkan hujung batang nya di atas biji kelentitku dan menggeselnya perlahan, terasa lembut tapi nikmat. Kemudian dia memasukan kepala butuh nya perlahan dlam lubang yaang dahh sedia menanti, perlahan tikamannye dan saye mula merasa senjatanya memasuki lubang pantat saya.

Oh nekmat nya, terasa takuk Kepala butuh nya menerjah masuk. terasa urat urat butuh nya didinding lubang telaga saya,. aduh,. nikmatnya, terasa seperti baru pertama kali melakukan hubungan sex.

Mulutku ternganga dan mataku pejam, saye betul betul menikmati tikaman Gavin yaang amat perlahan tapi nikmat, makin lama semakin dlam dan akhirnya hujung senjata dia sampai ke dasar. Gavin mendiamkan butuh nye dan saye mula mengemut ngemut dan membuai dan mengahayun kekiri kekanan bagai irama dangdut.

Saya memaut Gavin dengann kuat, dan mengepit Gavin menggunakan kaki saya, ke dua hujung kakiku bertemu dibelakang badan nya. Lepas tu mulut Gavin mencari mulut saya. kitorang menekmati kuluman lidah, kulum mengulum.

Lepas itu mulut nya ke bawah mencari pangkal buah dada saye dan seterusnye menjilat dan mengulum putting payudara saye dan menghisap perlahan sambill hujung lidahnye bermain main di situ.

Gavin mula perlahan lahan menarik keluar butuh nye dan masa tu saye kemut kuat sebab terasa sayang utk membiarkan butuh nye tercabut. Bila hujung butuh nya dan mahu terkeluar, Gavin membenam kembali dengann perlahan.

Cerita sex Nafsu Berahi Isteriku Dihenjut Butuh Kampong Cerita nakal

Terasa sekali kenikmatannya, terasa batang butuh yaang berurat tu keluar masuk , dan terasa takok kepala butuh nye mengasah dinding lubang pantat saya. Sungguh nikmat dan lazat. Sunggoh indah rasanye diperlakukan begittu dan secara sepontan terkeluar suara halus dari mulutku sebagai pernyataan kenikmatan dan kelazatan yaang tidakk terhinggaaku.

Mengelupor dan mengerang. aduh lazat nyee Gavin menukar rentak tikamannya, dengann menikam laju namun semasa menarik keluar dengann perlahan sekali, aduh. Kenapa baru kali ini saye merasa betul betul nikmat walau pon saye telah beratus bahkan beribu kali disetubuhi oleh suami dan juge bf saya, kenapa baru kini saye merasa kenikmatan yaang luar biasa dari budak kampong ini? Badanku bergetar setiap kali Gavin membuat tikaman, dan saye merengek bila dia mencabut batang butuh nya dengann perlahan, makin lama semakin nikmat dan saye semakin khayal, terasa seperti dibuai mimpi indah dan mengasyikkan.

Kemudia saye merasa dia mengubah tikamannye pula, memasukan butuh nye dengann amat perlahan sehingga saye terasa betul urat urat batangnye yaang kekar, dan menariknye dengann laju kemudian menikamnye dengann rentak amat perlahan.

Aduh. kat mana lak dia nii belajar , saye tidakk ajar pon tadi. makin lama saye semakin hamper kepada kekalahan, saye tewas dengann budak kampong ini, bila saye tidakk dapat mengawal diriku lgi, suaraku semakin kuat mengerang dan badanku semakin bergetar dan menggelupor.

Saya peluk Gavin dengann sekuat kuatnya, ah. saye dahh sampai kemuncak kenikmatan. saye tewas ditangan pemuda kampung ini. Sungguh nikmat ape yaang dia berikan pada saye dan saye terasa leteh longlai.

Gavin masih meneruskan tikamannye semakin lama semakin laju sedanng kan saye telah hilang tenaga. tidakk bermaya. saye biar je ape yabg dia lakukan Kenapa akakk! akak sakit ke. Gavin wat gini.

Tanye die. saye tidakk berdaya mahu jawab sambill memeluk nya kuat. dan mulut saye mencari mulut nya. saye kulum bibir. lidah nya. gigit cuping telinga nya. saye jilat tengkoknya.

Entah mcm mana, dengann kegairahan saya. saye rasa enak datang lgi bila dia membuat tikaman bertubi tubi, saye cuba melawan dengann mengemut dan memeluknye dengann kuat dengann harapan dia akan mengeluarakan cairan nikmat dan hangat dlam lubang pantat ku, makin lama saye merasa makin hamper Gavin akan sampai klimaks nya, dan tiba tiba dia mendengus dan membuat tikaman dengann kuat dan gagah sehingga tubuhku bergetar dan serentak dengann itu terasa seperti simbahan cairan hangat dan saye juge mengeluarkan suara erangan yaang amat kuat dan saye menggelepar kenikmatan.

Saya meneruskan kemutan memerah batang senjata yaang berdenyut denyut dlam rongga saye sambill mengeluarkan saki baki cairan hangatnye. Gavin tertiarap di atas tubuh saye yaang telah longlai, saye terasa lemah namun penuh kepuasan.

Cerita nafsu Nafsu Berahi Isteriku Dihenjut Butuh Kampong Novel ghairah

Gavin membuka mata dan tersenyum memandangku. butuh nya masih berendam dlam telaga saya. dan masih tegang. Terima kasih kak. katanya. inilah pertama kali Gavin dapat merasa sesuatu yaang sangat indah dan nikmat.

Gavin hebat, tidakk sangka Gavin begini hebat. kata saye pada nya. dia tersenyum bila saye memuji. kitorang berkucupan bertikam ladah. seketika sambill dia menggoyang goyangkan ponggongnya. butuh nya mula longlai di dlam liang nikmatku.

Saya buat kemutan dan deyutan. yaang terakhir sebelum dia mencabut keluar butuh nya. Gavin mahu lgi ke. tanye saya. ingin kak, tapi bukan masa nie, Emm. terasa sayang mahu melepaskannya dari pelukanku.

Gavin mencabut senjatanya yaang dahh mula longlai. dia menngambil tuala kecil dan mengelap pantat ku. Terasa seperti saye sedanng dimanjakan bila dia berbuat demikian. Cantiknye pantat akak. Macam dia senyum je kak.

Memangg la dia senyum, kan Gavin baru bagi dia minum tadi. ujarku. pada nya. kitorang ketawa geli hati. rasa kepuasan. tidakk terhingga. lapang dada. kendur semua urat saraf. Gavin baring disebelahku masih berbogel, kemudian dia mengereng ke arah saye yaang masih berbogel terlentang keletihan.

Tangan nya bergerak membelai buah dada saya. Akak nii cantik la, puteh bersih,. saye senyum bila dia memberi pujian begittu. Semua orang kata saye cantik suami saya, bf saya, bos pon selalu memuji kata saye cantik kata saye dlam hati.

Akak, bila agaknye Gavin dapat bersama akak macam nii lgi ye? Emm. entah la Gavin, akak pon mahu lgi bersama Gavin macam tadi. Gavin nii handal dan romantic, Gavin belajar di mana?.

Ujar saya. Kan akak yaang ajar Gavin tadi, sebelum nii Gavin cume dengar kawan bercerita kenikmatan bersetubuh, tengok wanita bogel pon baru nii kali pertama. kata Gavin. saye bangun dan memegang butuh Gavin yaang lembik, saye lap butuh nya, telornya.

Besar juge butuh budak nie. bisik hati kecil saya. Sejurus kemudian saye urut urut butuh nya. telor nya. menunduk kepala saye dan saye mula kulum, mengisap dan lidah saye menjilat kepala butuh nya sambill tangan saye membelai telornya.

Hhuuh. butuh nya mula begerak dan mengembang dan menegang ternyata ia bangun semula, makin lama makin keras. Gavin pula membelai payudara ku semula, menghisap dan menyonyot putting payudara ku yaang dahh mengeras semula.

Lama kemudian terasa lidah Gavin menari nari di setiap rongga pantat ku dan akhirnya saye klimaks lgi sekali Kemudian saye minta Gavin baring terlentang sebab saye mahu naik ke atas nya, posisi kegemaranku, dan dengann perlahan saye masukan butuh dia dlam lubang pantat saya.

Aduh. kenapa kali ini saye lemah sangat, baru sebentar saye dipandu dan memandu terasanye tidakk bermaya. dan longlai, tapi saye teruskan. guna kekuatan yaang ade. saye mahu uji budah nii sajauh mana dia bolehh berenang.

Bisik hati kecil saya. terasa betul batang butuh nya masuk jauh kedalam dasar pantat ku, terasa betul batang butuh nya memenuhi lubang pantat ku saye guna kan irama dangdut.

Turun naik. kekiri kekanan. ooh dia tidakk mengalah. dan saye terkulai kenikmatan di atas tubuh sasa Gavin. saye terbaring lesu dan Gavin bangun mengangkat kakiku tinggi ke atas bahunya.

Dan dengann perlahan Gavin memasukan batang butuh nya yaang gagah ke dlam rongga nikmat yaang sedia menanti. pemuda kampung kongkek isteri sundal spt saye nii dengann penuh kegagahan dan tiba tiba Gavin mamasukan jarinye dlam lubang bontot saya.

Gavin. em. kenapa jadi sedap sangat nie. dan rengekan halus tidakk henti keluar dari bibirku bila Gavin berbuat demikian. Bijak juge budakni. bisik hatiku. Makin lama dia makin hebat dan gagah dan akhirnye kitorang terkulai bersama penuh kenikmatan dan keindahan.

Gavin masih meniarap di atasku, menciumi saye dengann penuh kasih sayang, terasa senjatanya mula mengecil dan akhirnya terkulai layu. kitorang sama sama bangun dan membersihkan diri, krn tidakk lama lgi suamiku dan nenek tentu akan balik.

Hari ini saye mendapat pengalaman yaang sangat indah dan tidakk mngkin dapat saye lupakan seumur hidupku. jika suamiku ajak balik ke kampung kerumah Nenek lgi. saye pasti tidakk akan menolak walau pon berjalan jauh.

Krna berbaloi.