Main Cipap Isteri Orang Beramai Ramai 3

Main Cipap Isteri Orang Beramai Ramai | Selesai membersihkan badan Jenisa membawa seteko kopi ke ruang tamu. saya membuka jendela sambiil melihat hujan yanng masih turun. “Jenisa tengok tu, parit semuanya sudh dipenuhi air” saya bersuara semasa Jenisa sudh berada disisiku.

“Parit tuu ialah krn hujan lebat, jangaan Encik Jordan buat lupa parit saya sendiri pun apa kurangnya” Jenisa bersuara. “Jenisa sebenarnya dari hari pertama lg bila saya terpandang Jenisa saya sudh tiidak dapat melupakan Jenisa hingga terbawa kealam mimpi. saya minta maaf dng perbuatan saya yanng sudh terlajak sebentar tadi” saya berkata dng panjang lebar.

Citer blue Main Cipap Isteri Orang Beramai Ramai Cite lucah

“Habis sekarang macam mana, sudh puas atau pun hendak lagi?” Jenisa bersuara sambiil memegang pelir saya yanng sudh jaga semula sambiil menyuruh saya menutup jendela. Faham dng hajat saya Jenisa memimpin tangan saya menuju ke bilik tidur.

Maka bermulalah satu senamam yanng semula jadi dng agak lebih mesra sebelum saya tidur di sofa. Hujan masih belum begituu reda lg apabila kedengaran bunyi motor Kardin. Mendengarkan itu Jenisa melangkah menuju ke sofa sebelum menuju ke pintu dapur.

Saya sempat meramas bontot nya yanng baru mengayak pelir aku. Hinggalah ke pagi. tidakk lama kemudian, Kardin pun pulang. “Jenisa mengapa biarkan Encik Jordan tidur di sofa, tak suruh die tidur di bilik sebelah” Kardin bersuara.

“aku sudh suruh namun die tak mahu” balas Jenisa sambiil menarik tangan Kardin masuk ke bilik. “Ada tak Encik Jordan buat apa apa kat Jenisa”. saya mendengar Kardin bersuara.

“Eh abang nie ke situ pula, cuba abang rasa sendiri” saya mendengar Jenisa bersuara. setelah sunyi seketika saya mendengar Jenisa bersuara, kitorang berborak kosong buat seketika. Sebelum beredar saya menghulurkan kepada Kardin beberapa rm untk die membeli lauk pagi esok, krn saya akan pergi makan d irumahnya memandangkan yanng hari esok holiday.

Merasakan yanng rintik rintik hujan sudh mulai turun saya meminta diri untk pulang. “abang jangaan kuat sangat nanti Encik Jordan dengar, malu”. Sebentar kemudian saya mendengar bunyi katil seolah olah sdang menahan pergerakan keras dari orang yanng sdang melakukan sesuatu dan mendengar rengekan Jenisa meminta Kardin melajukan aksi sorong tariknya krn die sudh tiidak dapat bertahan lagi.

Saya senyum membayangkan apa yanng sdang berlaku diantara Jenisa dan Kardin. “Encik Jordan bangun, kata hendak ikut saya pergi memancing” Kardin bersuara sambiil mengoyang goyang bahu aku. Selesai mandi dan sarapan kita terus pergi memancing.

Jenisa berlagak seolah olah tiada apa yanng telah berlaku di antara saya dan dia. “Encik Jordan, kami kena pulang awal krn saya kena mengantikan tempat kawan yanng masih mengambil cuti sakit” Kardin bersuara sebelum kita bertolak.

Hampir pukul empat petang kita pulang. Melihatkan yanng Kardin sudh bersiap siap hendak pergi kerja saya minta diri untk pulang. Kardin menyuruh saya makan dulu. Sebelum meninggalkan rumah Kardin saya sempat memberi isyarat yanng malam nanti saya akan datang kalau Jenisa izinkan.

Cerpen seronok Main Cipap Isteri Orang Beramai Ramai Cite kongkek

Jenisa menunjukkan aksi mengharap. setelah berpakaian saya pergi menemui Kardin yanng sdang bertugas. Bila melihat aku, Kardin bersuara, “Encik Jordan hendak k emana?” “Saja keluar, rokok sudh habis” balas aku.

Saya pulang kerumah semula untk mengambil baju hujan, towel dan kain pelikat. setelah semuanya beres saya menunggang motorku menuju ke rumah Kardin. Hujan sudh mulai lebat bila saya sampai.

Jenisa segera membuka pintu bila mendengar bunyi motor. “Ingatkan Encik Jordan tak datang”. Jenisa bersuara. “Mana blh tak datang, krn pelir saya sudh beriaia benar untk bermain di taman mini Jenisa”.

Cerpen nafsu Main Cipap Isteri Orang Beramai Ramai Cerita melayu

  • Balas aku. Jenisa tersipu sipu sambiil menyuruh saya segera masuk ke rumah sambiil berkata, “Masuklah cepat Encik Jordan nanti demam pula pelir Encik Jordan”. saya segera masuk dan terus merangkul tubuh Jenisa yanng gebu dan kita bercumbuan.
  • Kitorang berhenti bercumbuan stelah mendengar tangisan Barry. kitorang berpimpingan tangan menuju ke bilik untk melihat Barry. Jenisa terus meriba Barry sambiil saya tolong membuka bra Jenisa krn Barry hendak menetek.

Merasakan puting buah dada ibunya dng lahap Barry terus menyunyut. “Apa tengok saja, kalau hendak Encik Jordan hisaplah yanng sebelah lagi” Jenisa bersuara. Tanpa membuang masa saya terus je menghisap dan menelan kesemua susu yanng keluar.

“Sedap tak?” Jenisa bertanya. “Sedap” balas saya pendek. saya memberitahu Jenisa yanng saya tak hendak hisap sampai habis takut kalau kalau nanti Barry tak puas. saya terus pergi ke ruang tamu stelah mencium manja pipi Jenisa.

“Kalau Encik Jordan hendak minum kopi, ambillah di dapur, sudh saya sediakan” Jenisa bersuara apabila melihat saya sudh hendak beredar. saya mengangguk dan terus ke dapur. dng seteko kopi bersama dng dua biji cawan saya keruang tamu, duduk di sofa menghisap rokok menonton t.

Citer sex Main Cipap Isteri Orang Beramai Ramai Cite lucah

V sambiil meminum kopi. Selesai merokok saya salin pakaian dng cuma berkain pelikat sahaja. Mengingatkan body Jenisa yanng solid, pelir saya sudh mula active. saya lurut lurut batangnya sambiil menghayalkan mini garden Jenisa.

Sebentar kemudian Jenisa datang. Melihatkan yanng saya cuma berkain pelikat, Jenisa ke bilik semula dan keluar dng cuma berkemban dan terus duduk di atas peha aku. saya melepaskan ikatan kain kembannya dan terus menghisap kedua dua payudara Jenisa yanng sejak dari dulu lg telan menjadi kegemaran aku.

“Hai cepatnya pelir Encik Jordan jaga” Jenisa bersuara stelah merasakan pergerakan pelir saya di celah alur bontot nya. ” pelir saya memangg begituu , apa lg stelah terhidu aroma mini garden Jenisa” kata aku.

Cerpen nafsu Main Cipap Isteri Orang Beramai Ramai Cite kongkek

Jenisa menyuruh saya membuka kain sarungku krn die hendak membelai pelir saya dng lidahnya. saya kegelian apabila Jenisa mengigit manja dua biji buah yanng terdapat dipangkal batang pelir saya yanng perkasa.

“Tengok tuu pelir Encik Jordan bukan je aktif namun urut urat yanng terdapat pada batang pelir nya turut timbul dng kepalanya yanng agak kembang dan berkilat” Jenisa bersuara setalah die puas mengulum kepala pelir aku.

“Jenisa, siapa punya yanng lebih sasa, saya atau pun Kardin?” saya bersuara. “Malulah saya hendak cakap” balas Jenisa. “Apa yanng hendak dimalukan” saya bersuara lagi. saya difahamkan yanng Kardin punya cuma separuh dari saiz pelir aku.

“Jenisa blh tahan juge ia, pagi tadi sempat juge menahan tusukan dari Kardin” saya bersuara. “Hendak hidup Encik Jordan, untk menghilangkan kesangsiannya stelah die melihat Encik Jordan tidur di sofa, lg pun kalau menjadi tidaklah die menuduh yanng bukan bukan” balas Jenisa.