Gesel Punggung Tonggek Pompuan Bertudung

Gesel Punggung Tonggek Pompuan Bertudung | ada satu kisah sex yg tidakk dapat kulupakan iaitu gesel punggung tonggek seksi pompuan bertudung. Cumanya aku selalu try try ngorat cikgu cikgu cun n seksi kat sekolah tu termasuklah seorang cikgu yg bini orang ni ber punggung tonggek, seksi, cun n bodi mantap.

Diorang ni aku gemar kacau pasal aku suka tengok bodinya, apatah lagie diorang mmg jenis suka dress up, kebaya ketat lah, kurung moden lah, membuat zakar ku mencanak sentiasa.

Cerpen kongkek Gesel Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Kisah lucah

Aku lihat diorang seakan melayan juga, di mana diorang selalu dok mengacau aku n kekadang dok cakap cakap cam mahu mengayat saya. aku apa lagi, syok lah. Hingga satu hari, aku je bawak kamera mahu ambil gambar diorang, konon konon mahu buat kenangan padahal aku mahu buat modal melancap, haha.

Kebetulan pulak hari tu diorang pakai baju kebaya satin biru ketat n pendek, apa lagie aku pun makin tidakk keruan mahu ambik gambar diorang. Masa terjumpa ngan diorang tue, diorang kat library tengah buat keja.

Aku pun cakap mahu ambil gambar diorang n terus snap gambar gambar diorang termasuk tempat tempat yg strategik terutamanya di punggung , pinggang n dadanya yg tertonjol. Tiba tiba tanpa disangka diorang merapati aku mahu tengok gambar gambarnya.

Aku kelam kabut tunjuk gambar yg orait la, nasib baik diorang tidakk nampak. Masa ni la diorang merapati aku sehingga badan kami bersentuhan. aku ingat yg masa tu bahagian badan tepinya bersentuh ngan tepi badanku krna diorang mahu tengok gambar gambar itu.

Dadaku berdebar n mencanak zakar ku menegang bila bersentuhan dngannya. Masa tu library tiada orang n sepantas kilat aku membuat keputusan menembapnya. aku punya bnyak pengalaman menembap sebelum ini jadi aku mampu berfikir pantas jika mendapat peluang.

Cite berahi Gesel Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Kisah berahi

Aku memusingkan bahagian depanku mengadap pinggulnya n menunjukkan gambar kepadanya. Sementelah diorang tidakk kisah bersentuhan, aku merapatinya hingga badanku bersentuhan ngan badannya sebelah kiri badan, n yg paling penting, nikmatnya sungguh terasa bila kepala zakar ku mengenai pinggulnya.

Badanku sedikit menggeletar tapi aku kontrol supaya tidakk ketara n aku tidakk lah menekan batang zakar ku kuat sangat, sekadar menyentuhnya ngan kepala zakar sdh cukup. diorang mungkiin tidakk mengetahui niatku n ralit melihat gambar gambar di kameraku.

Kisah rogol Gesel Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Kisah berahi

  • Aku mengambil masa selama 5 minit menunjukkan gambar gambar tersebut n menembapnya. Akhirnya aku meleraikan tubuhku ngan tubuhnya. Semenjak hari itu, hubungan kami bertambah mesra n setakat pegang pegang rapat rapat diorang tidakk kisah, kadang kadang diorang yg dok menyerah punggung kat saya.
  • Dalam diam aku bertekad untk pancut di tubuhnya. Peluang tercapai bila diorang mengajak aku menolongnya membuat drafting di library. Masa tu line clear, takde orang. Mula mula aku duduk kat sebelah kerusi diorang, tapi aku cari helah untk melihat kerjanya di sebelahnya ngan cara berdiri.

Sebelum tu aku dahh kuarkan zakar ku dari spender tapi dalam seluar la. dalam keadaan diorang duduk n aku berdiri rapat di sebelahnya, kukenakan zakar ku yg tegang itu ke rusuknya perlahan.

Cite nakal Gesel Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Cite kongkek

Aah kesedapannya tidakk terhingga bila je batang zakar ku terkena rusuknya, pantas ia menegang ganas n berdenyut denyut. diorang aku lihat tidakk peduli pun n kami terus berbincang akan kerja itu.

Aku kemudiannya merapatkan lagie badanku ke rusuknya hingga pehaku melekat di rusuknya, namun dalam keadaan yg perlahan. aku semakin tidakk tertahan, aku sdh mula rasa geli di kepalaku menandakan maniku mahu meledak.

Cerita Malaysia Gesel Punggung Tonggek Pompuan Bertudung Cerpen kongkek

Aku pantas berfikir lalu membuat lawak spontan sehingga kami berdua ketawa krna aku mencari helah mahu memegang bahunya sebagai sokongan n tika diorang seronok ketawa, aku pura pura memegang bahunya n ketika itulah, cret, creet, creet, creet maniku terpancut dalam seluarku tapi mengenai badannya.

Aku kontrol sehabis mungkiin reaksiku ketika itu sehingga habis kupancutkan maniku ke rusuknya. aku kemudiannya melepaskan badanyya n minta izin ke toilet untk menukar seluar. Seluar aku kaler itam, so tidakk nampak la basah n mmg aku ada stand by seluar lain dalam beg.

Hahahaha, aku puas n ketawa kepuasan di bilik air.