Cipap Isteriku Dirogol Beramai Ramai #2

Cipap Isteriku Dirogol Beramai Ramai | Pada suatu petang, semasa cikgu Rachel dan suaminya sdang berehat, mereka tiba tiba dikejutkan dgn panggilan dari luar rumah mereka. Rupa rupanya anak abang Hendry itu yang datang.

Cikgu Rachel segera keluar bertanyakan kenapa anak abang Hendry itu datang petang petang begini. “hah Tobby, ada apa hal awak datang petang petang begini?” soal cikgu Rachel. “mak pesan suruh datang rumah malam nie, ada majlis harijadi, cikgu dan suami cikgu pun mak suruh panggil” jawab Tobby.

Rupa rupanya Tobby adalah anak murid cikgu Rachel di sekolah menengah. Cikgu Rachel berfikir sama ada ingin menerima pelawaan tersebut bila tiba tiba suaminya mencelah. “baiklah Tobby, malam nanti cikgu Rachel akan hadir”.

Cikgu Rachel serba salah krn suaminya sendiri yang telah bersetuju agar die pergi ke rumah abang Hendry malam itu. cikgu Rachel bimbang abang Hendry akan mengulangi apa yang telah dilakukannya terhadap dirinya dua kali dulu.

Tetapi memikirkan isteri abang Hendry turut ada sama, cikgu Rachel merasakan dirinya akan selamat dari abang Hendry sekiranya die sentiasa bersama2 dgn isteri abang Hendry. Malam itu nasib cikgu Rachel sekali lagii malang apabila suaminya menerima kunjungan sahabat lamanya, maka suami cikgu Rachel tidk dapat turut sama hadir ker majlis di rumah abang Hendry itu.

“kalau abang tak pergi, Yuni pun tak mau pergilah” kata cikgu Rachel pada suaminya. “isk mana bolih begini, lagipun kite dahh setuju untk pergi. Lagipun kalau abang tak pergi malam nie, sekurang kurangnya Yuni hadir mewakili kite berdua, lagipun kalau kawan abang tak datang pun, abang sebenarnya malas ingin pergi ke majlis sebegitu” balas suami cikgu Rachel pula.

“lagi pun tentu banyakk cerita yang abang dan kawan lama abang tuu ingin bualkan, kite jugak mungkiin akan keluar nanti” ujar suami cikgu Rachel lagi. cikgu Rachel tidk dapat berkata apa apa lagi.

Maka cikgu Rachel pun bersiap2 untk ke rumah abang Hendry. Cikgu Rachel mengenakan baju kurung sutera berwarna putih dgn tudung hijau. Cikgu Rachel pun keluar menuju ke rumah abang Hendry dgn perasaan yang berdebar2.

Kisah syok Cipap Isteriku Dirogol Beramai Ramai Citer berahi

Sampai dihalaman rumah abang Hendry cikgu Rachel pun terus memberi salam. Tiada jawapan dari dlm rumah itu. Cikgu Rachel terus mengetuk pintu rumah abang Hendry. Seketika kemudian Harmad, anak sulung abang Hendry yang berumur 19 tahun itu membuka pintu.

“masuklah cikgu, majlis akan dimulakan sebaik jer cikgu sampai” ujar Harmad. Cikgu Rachel tersenyum lalu melangkah masuk ke dlm rumah abang Hendry. Cikgu Rachel merasa hairan krn dlm rumah abang Hendry lampu tidk dipasang.

Gelap. “Harmad, kenapa tak buka lampu nie?” soal cikgu Rachel. “kita sengaja tak buka lampu krn ingin buat suprise sikit” jawab Harmad. tiba tiba didalam gelap itu cikgu Rachel berasa ada orang memegang kedua belah tangannya.

Cikgu Rachel meronta untk melepaskan tangannya tetaapi sia2 krn kedua belah tangannya dicengkam dgn erat sekali. Lampu pun dibuka. Terkejut bukan kepalang cikgu Rachel krn mendapati dirinya dikelilingi 4 orang remaja lelaki.

Dua melayu dan dua lagii india. Kedua belah tangannya di pegang erat oleh dua orang remaja india itu. Tiada sebarang tanda berlangsungnya majlis harijadi di dlm rumah itu. “apa yang kamu ingin buat ni Harmad? Adik kamu kata ada majlis harijadi malam nie” sergah cikgu Rachel.

Cikgu Rachel merasa dirinya telah diperangkap. “memanglah hari ni harijadi adik saya, semua ahli keluarga aku telah keluar untk meraikannya” jawab Harmad pantas. “habis, kenapa kamu buat begini” soal cikgu Rachel lagi, cemas.

“haa. malam ni adalah malam special buat cikgu. krn malam ni cikgu akan dapat merasa batang orang india. hahahaha” ketawa Harmad. “berani kamu buat begittu pada saya, nanti aku beritahu pada papa kamu” ugut cikgu Rachel.

“sebelum cikgu kata apa apa, biar aku tunjukkan ini dulu” balas Harmad pantas sambill menekan butang ‘play’ pada remote control ditangannya. Beberapa ketika kemudian terpampanglah di skrin tv aksi2 cikgu Rachel sdang menghisap batang abang Hendry, bapa Harmad sendiri.

“apa! bagaimana kamu mendapat pita rakaman ini” soal cikgu Rachel gusar. “haha, aku jumpa pita ni dlm bilik bapak, rupanya papa dahh puas dapat menjilat cipap cikgu ya. sekarang giliran kite pula” jawab Harmad.

“tolonglah Harmad, jngan buat aku begini” rayu cikgu Rachel. “ahh, cikgu mesti layan kite malam ini, kalau tidk kite akan sebarkan salinan pita video ini” ugut Harmad. Terdiam cikgu Rachel mendengar ugutan Harmad itu.

“kawan2, apa lagi, habuan dahh berada depan mata, jom kite kerjakan cipap cikgu yang cantik ni puas2 malam nie” arah Harmad. Samy dan muthu pun terus membaringkan cikgu Rachel ke atas tilam yang telah tersedia ada di situ.

Harmad pula terus memasang perakam video krn die mahu merakamkan aksi2 cikgu Rachel dikongkek cipap nya oleh 2 orang budak india. Samy dan muthu sambill sebelah memegang tangan cikgu Rachel, sebelah lagii tangan mereka terus mengusap2 tetek cikgu Rachel yang mekar disebalik baju suteranya itu.

Mula2 mereka mengusap lembut sahaja, tetapii lama kelamaan rabaan dan ramasan mereka menjadi semakin kuat dan ganas. Harmad dan atan memerhatikan perbuatan samy dan muthu sambill mengocok2 batang mereka.

Baju kurung sutera cikgu Rachel disingkap oleh samy lalu samy dgn ganasnya menyonyot puting tetek cikgu Rachel yang berwarna coklat muda itu. Muthu pula dgn cepat menyuakan batangnya ke mulut cikgu Rachel.

Geli geleman cikgu Rachel krn terpaksa menghisap batang anak india yang tidk bersunat. Tangannya pula tidk lepas2 dari menguli tetek cikgu Rachel yang telah tegang krn dirangsang oleh kedua budak india itu.

Harmad dan atan pula terus menyelak kain baju kurung cikgu Rachel hingga paras pinggang lalu atan pun terus menanggalkan seluar dlm dan panties yang dipakai oleh cikgu Rachel malam itu.

Harmad dgn pantas mengangkangkan kaki cikgu Rachel lalu menjilat cipap cikgu Rachel. Atan pula mengorek2 lubang bontot cikgu Rachel dgn jarinya. Cikgu Rachel cuba untk berkata untk menyuruh mereka berhenti tetaapi mulutnya telah dipenuhi oleh batang muthu yang tidk bersunat itu.

Seluruh badan cikgu Rachel sdang mendapat rangsangan seksual yang paling maksima sekarang. Kedua2 puting tetek cikgu Rachel telah begittu tegang sekarang. cipap nya yang sdang dijilat oleh Harmad itu jugak telah mengeluarkan banyakk cecair nikmat.

Harmad dgn berseleranya menjilat hingga bersih air yang keluar dari cipap cikgu Rachel itu. Cikgu Rachel jugak semakin kuat menghisap batang muthu hinggakan terpejam mata muthu menahan nikmat dan geli apabila lidah cikgu Rachel bermain2 di hujung batangnya.

Beberapa ketika kemudian muthu mengejang lalu memancutkan sperma nya ke mulut cikgu Rachel. Terlalu banyakk sperma muthu hinggakan ianya mengalir keluar melalui celah celah bibir cikgu Rachel. Muthu pun mengeluarkan batangnya dari mulut cikgu Rachel.

Samy pula dgn pantas mengambil alih tempat muthu dgn menyumbatkan batangnya ke mulut cikgu Rachel. Belum pun hilang rasa loya cikgu Rachel, terpaksa menghisap batang samy pula. badan cikgu Rachel diangkat oleh atan dan Harmad lalu atan pun masuk kebawah badan cikgu Rachel.

Atan memasukkan batangnya perlahan kedalam lubang bontot cikgu Rachel yang mengemut ngemut kuat itu. perlahan lahan batang atan tenggelam ke dlm lubang bontot cikgu Rachel. Suami cikgu Rachel sendiri belum pernah main dgn cikgu Rachel melalui lubang bontot nya.

Harmad jugak turut memasukkan batangnya ke dlm cipap cikgu Rachel. agak susah jugak batang Harmad untk memasuki lubang cipap cikgu Rachel yang masih sempit itu. “ahh ketatnya lubang cipap cikgu” bisik Harmad.

Sekarang badan cikgu Rachel berada di tengah2 antara Harmad yang sdang menghenjut cipap nya dan atan yang sdang meneroka lubang bontot nya. Sungguh mengghairahkan sekali, seorang awek muda bertudung sdang dihenjut cipap , bontot serta mulutnya.

Cikgu Rachel sekarang tak ubah bagaikan seorang awek sundal yang sentiasa ketagihkan seks. Samy pula telah mencapai klimax nya. Tersedak cikgu Rachel krn terpaksa menelan semua sperma samy yang jauh lebih banyakk dari muthu tadi.

Kisah syok Cipap Isteriku Dirogol Beramai Ramai Novel nakal

Muthu yang telah naik kembali nafsunya kini sdang mengigit2 puting cikgu Rachel. Cikgu Rachel merayu supaya jngan ditinggalkan sebarang bekas di badannya krn cikgu Rachel bimbang suaminya akan perasan nanti.

Harmad semakin laju menghenjut cipap cikgu Rachel. Dirasakan batangnya begittu kuat dicengkam oleh lubang cipap cikgu Rachel. Beberapa ketika kemudian Harmad pun memancutkan sperma nya ke dlm cipap cikgu Rachel.

Atan jugak telah klimax , lubang bontot cikgu Rachel begtu ketat menyebabkannya tak dapat bertahan lama. Beberapa das pancutan sperma atan memenuhi lubang bontot cikgu Rachel. Harmad dan atan pun mencabut batang mereka lalu terbaring keletihan.

Kelihatan sperma atan dan Harmad meleleh keluar melalui lubang cipap dan bontot cikgu Rachel yang basah lencun dgn air nikmat itu. Samy dan muthu pula terus mengerjakan kedua2 lubang yang terdapat di badan cikgu Rachel itu.

Seketika kemudian mereka pun klimax di dlm lubang cipap dan bontot cikgu Rachel. Mereka jugak terbaring di sebelah cikgu Rachel yang keletihan akibat dikongkek berkali kali oleh 4 orang anak muda.

Cikgu Rachel terbaring dgn baju kurungnya terselak hingga menampakkan kedua2 gunung yang mekar di dadanya itu. Kainnya jugak terselak hingga paras pinggang menampakkan lubang cipap dan bontot nya yang lencun dipenuhi sperma 4 orang anak muda.

Di wajah cikgu Rachel jugak terdapat tompokkan sperma yang telah kering. bgitu jugak di bibirnya, terdapat kesan2 sperma yang telah kering. Setengah jam kemudian mereka mengemaskan kembali pakaian cikgu Rachel lalu menyuruh cikgu Rachel pulang kerumah.

Cikgu Rachel melangkah pulang ke rumah dgn perasaan yang berkecamuk. tetapi begittu cikgu Rachel jugak merasakan kepuasan yang tak terhingga bersama2 dgn 4 orang anak muda itu tadi. Harmad tersenyum puas krn berjaya merakamkan aksi2 lucah cikgu Rachel disetubuhi 4 orang lelaki.

Kisah Malaysia Cipap Isteriku Dirogol Beramai Ramai Cerita rogol

  • Suatu hari suami cikgu Rachel membawa pulang 2 orang lelaki keturunan india ke rumah mereka. kata suami cikgu Rachel, mereka adalah business partner yang datang untk melawat projek mereka di kawasan berhampiran dgn sekolah dimana cikgu Rachel mengajar.
  • Mereka jugak akan bermalam di rumah mereka selama 2 malam. Cikgu Rachel cume tersenyum mendengar apa yang dikatakan oleh suaminya itu. Mereka membawa sebuah beg pakaian sahaja. Mereka berdua ditempatkan di bilik atas rumah mereka.
  • Malam itu stelah kedua tetamu mereka itu masuk tidur, cikgu Rachel berkata sesuatu kepada suaminya didalam bilik tidur mereka. “abang, Yuni tengok kawan abang tuu pandang Yuni semacam saja bang. Yuni takutlah” kata cikgu Rachel.
  • Suami cikgu Rachel cume ketawa mendengar apa yang dikatakan oleh cikgu Rachel itu. “tak ada apa apa lah. Yuni tak perlu risau, mereka berdua tuu orang baik” ujar suami cikgu Rachel.
  • Malam itu suami cikgu Rachel begittu bernafsu sekali mengerjakan cipap cikgu Rachel hinggakan mulut cikgu Rachel tak berhenti2 merengek rengek manja. Dua pusingan jugak suami cikgu Rachel membaham cipap nya malam itu.
  • Mereka terlupa bahawa rumah mereka malam itu ada tetamu. Kedua2 lelaki india itu bercakap2 di dlm bilik mereka. “eh Aron. korang dengar tak suara awek tuu merengek rengek?” tanya Jerry pada temannya Aron.
  • “ya saye dengar. isk dasyat betul bunyinya. tentu seronok kawan kite itu sdang menikmati badan isterinya itu kan?” tanya Aron kepada Jerry semula. “eh Aron, korang tak geram ke tengok badan isterinya tu. saye geram betullah. Kalau dapat kat aku, mau semalaman saye fuck cipap dia” kata Jerry lagi.
  • “siapa cakap saye tak geram, sepanjang kite makan malam tadi, batang zakar saye ni dahh keras dlm seluar tau tak. Ketat betul baju yang die pakai masa makan malam tadi, saye ingat situ juga saye ingin hisap puting dia. hehehe” balas Aron.

Memangg semasa mereka makan malam tadi cikgu Rachel mengenakan baju yang agak fit hingga jelas menampakkan bentuk tetek nya pada Aron dan Jerry. “apa kata kalau pagi esok kite pakat2 fuck cipap isteri kawan kite tu?” Jerry mengemukakan cadangan.

“hahaha. saye pun terfikir perkara yang sama, tapi isteri die tuu cikgu, mesti die keluar mengajar pagi esok. Masa mana kite ingin main ngan cipap dia?” soal Aron pula.

“tak apa, jngan bimbang. Perkara itu korang serahkan pada aku” kata Jerry sambill mengeluarkan sebotol ubat ghairah. “hahahahaha” ketawa Aron gembira krn die sendiri pun memanng dahh mengidamkan badan badan cikgu Rachel.

Keesokkan paginya cikgu Rachel dan suaminya telah bersiap2 untk pergi bekerja. Suami cikgu Rachel menyuruh cikgu Rachel memanggil 2 orang kawannya yang masih berada di tingkat atas itu. Cikgu Rachel pun melangkah menaiki tangga menuju ke bilik kedua tamu mereka.

Cikgu Rachel mengetuk pintu sambill memanggil mereka untk turun bersarapan bersama2. Aron dan Jerry pun keluar dari bilik dgn senyuman sinis. Di kepala mereka sudahh terbayang2 bagaimana seronoknya mereka nanti bila cikgu Rachel menghisap dan menjilat batang mereka.

Semasa di ruang makan, sewaktu suami cikgu Rachel keluar untk menghidupkan enjin kereta dan cikgu Rachel pula sdang sibuk menyediakan hidangan, dgn pantas Jerry memasukkan beberapa biji pil perangsang ke dlm cawan cikgu Rachel.

Selepas itu mereka pun bersarapan seperti biasa. Jerry dan Aron menjeling jer apabila melihat cikgu Rachel meneguk hingga habis air di cawannya yang telah dicampur dgn ubat perangsang itu.

Stlh selesai, mereka pun berbincang tentang kerja. Jerry menyuruh suami cikgu Rachel pergi ke bank dgn segera untk menyiapkan dokumen2 penting yang perlu bagi urusan mereka hari itu. Suami cikgu Rachel meminta untk menghantar cikgu Rachel ke sekolah tempat die mengajar dulu tetaapi Jerry berkata biar die dan Aron yang tlg hantarkan.

Lagie pun suami cikgu Rachel mesti menyiapkan segera semua dokumen yang diminta mereka. Mereka jugak memberikan alasan yang mereka akan melalui sekolah tempat cikgu Rachel mengajar untk sampai ke tapak projek syarikat mereka.

Cerpen berahi Cipap Isteriku Dirogol Beramai Ramai Cerpen seksi

Suami cikgu Rachel pun bersetuju dgn cadangan Jerry itu. dia tidk tahu bahawa sebentar lagii 2 orang lelaki india itu akan meratah badan isterinya yang cantik itu. Sepanjang perjalanan ke sekolah cikgu Rachel mengajar, Aron dan Jerry tak putus2 menanyakan berbagai2 soalan kepada cikgu Rachel.

Jenuh jugalah cikgu Rachel ingin menjawab semua soalan Aron dan Jerry itu. Jerry sengaja bertanyakan soalan yang berbaur lucah kepada cikgu Rachel untk melihat reaksi cikgu Rachel. “cikgu pernah tengok vcd blue ke tak?” soal Jerry.

“isk apa awak cakap nie? aku tak suka lah benda2 macam tu” balas cikgu Rachel tersinggung dgn soalan Jerry itu. “hehe. tak apa, kejap lagii korang akan saye kerjakan sepuasnya” bisik hati Jerry.

Ubat perangsang yang telah dicampurkan ke dlm minuman cikgu Rachel telah mula menampakkan kesan. Cikgu Rachel mula gelisah ditempat duduk belakang kereta yang dipandu Aron itu. Aron dan Jerry tersenyum melihat gelagat cikgu Rachel itu.

Sebentar lagii pasti fantasi mereka untk mengerjakan cipap awek melayu bertudung yang telah bersuami itu pasti akan terlaksana. Cikgu Rachel hari tuu mengenakan baju kebaya dgn tudung senada. Aron mula menjilat2 bibir bila melihat cikgu Rachel sudahh mulai layu matanya ditempat duduk belakang kereta yang dinaiki mereka itu.

Aron menghentikan kereta itu ditepi jalan lalu Jerry pun terus keluar dari kereta lalu masuk semula tapi kali ini di tempat duduk belakang, disebelah cikgu Rachel yang sdang ghairah itu.

Jerry pun meneruskan perjalanan mereka. Ditempat duduk belakang itu Jerry dgn perlahan lahan meramas ramas cipap cikgu Rachel dari luar kain kebayanya. Cikgu Rachel cuba menghalang perbuatan Jerry itu, tetaapi nafsunya yang telah terangsang itu menjadikannya lemah.

Jerry kemudiannya mengucup bibir cikgu Rachel yang bersalut lipstik merah hati itu. Dihisapnya bibir cikgu Rachel dgn penuh nafsu sambill sesekali menjulurkan lidahnya ke dlm mulut cikgu Rachel lalu menjilat2 lidah cikgu Rachel.

Cite rogol Cipap Isteriku Dirogol Beramai Ramai Cite lucah

Jerry kemudian memegang pipi cikgu Rachel agar mulutnya terbuka lalu meludahkan air liurnya ke dlm mulut cikgu Rachel. Terasa payau air liur Jerry yang kuat merokok itu. Cikgu Rachel terpaksa menelan air liur Jerry itu krn mulutnya telah ditekup oleh tangan Jerry yang kasar berbulu itu.

Aron cume menjeling dari cermin belakang sambill tersenyum krn die tahu Jerry sememangnya gemarkan seks yang agak kotor. > Kemudian tangan Jerry mula menyeluk ke bawah baju kebaya cikgu Rachel lalu meramas ramas kedua tetek cikgu Rachel bergilir2.

Kemudian Jerry menyeluk pula kain yang dipakai cikgu Rachel lalu menjolok2 lubang cipap cikgu Rachel dgn 2 batang jarinya. Terangkat2 badan cikgu Rachel apabila cipap nya dijolok begittu. Jerry meraih tangan cikgu Rachel yang lembut itu lalu digosokkan ke batangnya yang telah tegang di dlm seluarnya.

Jerry kemudian membuka zip seluarnya untk mengeluarkan batangnya itu. Tangan cikgu Rachel lalu mengenggam batang Jerry yang besar itu sambill melancapkannya sekali. perlahan lahan badan cikgu Rachel dijatuhkan oleh Jerry hinggakan muka cikgu Rachel berada betul2 dihadapan batangnya yang keras seperti besi itu.

Jari jari Jerry masih terus dgn tugasnya mengorek2 lubang cipap cikgu Rachel. Tangan Jerry sudahh basah krn air cipap cikgu Rachel telah keluar dgn banyakk sekali. Cikgu Rachel yang telah terlalu ghairah itu telah lupa diri sekarang.

Cikgu Rachel terus mengulum batang Jerry yang tidk bersunat itu dgn lahapnya. Aron melihat satu pemandangan yang sungguh indah di tempat duduk belakang kereta yang dipandunya itu. Cikgu Rachel dgn kain yang terselak sdang menghisap batang Jerry sambill jari jari Jerry menjolok2 lubang cipap nya yang sempit itu.

Tudung di kepala cikgu Rachel telah senget akibat terlalu laju cikgu Rachel menghisap batang Jerry. Jerry dgn ganasnya menolak badan cikgu Rachel hingga terbaring lalu mengangkangkan kaki cikgu Rachel seluas luasnya.

Jerry terus menjilat sambill menyonyot biji kelentit cikgu Rachel yang telah becak itu. Kereta yang dipandu Aron itu berhenti di lampu merah. Sebuah motorsikal jugak berhenti disebelah kereta mereka.

Rupa rupanya penunggang motor itu adalah cikgu Yoken. Cikgu Yoken adalah guru yang mengajar di sekolah cikgu Rachel juga. Alangkah terkejutnya cikgu Yoken melihat keadaan cikgu Rachel yang terkangkang di tempat duduk belakang kereta itu sambill seorang lelaki india menjilat jilat lubang cipap nya.

Setahu cikgu Yoken, cikgu Rachel adalah seorang awek yang sopan, lebih lebih lagii cikgu Rachel jugak telah bersuami. Keras batang zakar cikgu Yoken melihat cipap cikgu Rachel yang tembam itu.

Memangg cikgu Yoken jugak telah lama geramkan cipap cikgu Rachel, tapi memikirkan cikgu Rachel telah bersuami, maka die pun mendiamkan diri sahaja. tetapi apa yang telah dilihatnya pagi ini telah merubah pandangannya terhadap cikgu Rachel yang ayu dan sopan itu.

Lampu bertukar hijau. Kereta itu pun bergerak laju meninggalkan motor cikgu Yoken. Telah beberapa kali cikgu Rachel klimax hari ini. Badan cikgu Rachel jugak telah lembik dikerjakan oleh Jerry.

Muka dan mulut cikgu Rachel comot dipenuhi tompokkan sperma Jerry. bgitu jugak dgn lubang cipap nya. Kelihatan cecair putih pekat meleleh keluar dari cipap dan jugak bontot cikgu Rachel.

Nyatalah cikgu Rachel telah dikerjakan sepuasnya oleh Jerry dan Aron. Rupa rupanya mereka berdua telah selesai melepaskan segala nafsu mereka ke segenap penjuru badan cikgu Rachel. Mereka sama2 membetulkan pakaian cikgu Rachel lalu menghantar cikgu Rachel ke sekolah dimana cikgu Rachel mengajar.

Perlahan lahan cikgu Rachel turun dari kereta lalu berjalan ke dlm kawasan sekolah. Masih terasa sperma Jerry dan Aron mengalir dari celahan cipap dan jugak bontot nya. Cikgu Yoken memerhati langkah cikgu Rachel dgn penuh makna.