Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua #3

Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua | ia berbaring di atas katil dan Sasha mula mengurut. Mula Mula di bahu dan belakang, diikuti dengan betis dan peha pula.

Kemudian Sasha menyuruh bapak mertuanya mengalih kedudukan supaya ia bolehh mengurut bahagian depan pula. Apabila orang tua itu mengalih posisi, ternampak sesuatu menongkat kain sarongnya. ia tersengeh. Sasha pura pura buat tak nampak sambiil ia mengurut.

Tiba tiba orang tua itu menyentuh payudara Sasha. Dibiarkannya sahaja. Orang tua itu meramas meramas kedua buah dada Sasha. “Itu ingin mengurut ke ingin apa tu?” Sasha berkata sambiil ketawa.

“Tengah urut le ni” orang tua itu tersengeh. “Nak Sasha urut kat sini juga?” pompuan muda itu menyentuh tempat yng menongkat kain sarong bapak mertuanya. “Urut situ pun bagus juga” kata orang tua itu.

Cerita berahi Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Cerpen kongkek

“Tapi biar saye urut kau dulu. Nak?” “Mm” jawab Sasha manja. “Kalau nak, Sasha baringlah” Tanpa disuruh dua kali, Sasha pun merebahkan badannya ke katil. bapak mertuanya menyuruhnya meniarap.

Sasha mengikut perintah lagi. Orang tua itu bangun dan duduk di atas dubur Sasha sambiil tangannya mula memicit bahu menantunya. Kemudian tangannya ke bawah pula, ke pinggang dan seterusnya ke betis dan peha.

Bila bahagian dalamm pehanya diurut, Sasha menggeliat keenakan. memangg ia sudh mula terangsang. Dari tadi pun, ketika ia memicit tubuh bekas bapak mertuanya kehangatan telah merebak ke seluruh tubuhnya.

Apalagi bila melihat batang zakar orang tua itu menongkat kain sarungnya, tanda bahawa bekas bapak mertuanya sekali ingin memain pantat nya. “papa rasa Sasha buka semua pakaian. lg senang bapak urut” “Ya ke?” kata Sasha sambiil menoleh ke belakang, melihat bekas bapak mertuanya tersengeh saja.

“papa bukakanlah untk Sasha” ia menyuruh manja. Tanpa disuruh dua kali orang tua itu melondehkan kain sarung dan membuka baju Sasha. Bekas menantunay itu memangg tak memakai pakaian dalamm jadi terdedahlah tubuhnya yng putih melepak untk ditatap dengan geram oleh orang tua itu.

Bekas bapak mertuanya itu terus melucutkan kain sarung yng dipakainya sendiri. “Nak bapak urut dengan lidah ke dengan ini?” katanya sambiil mengisyaratkan batang zakar nya keras menunjuk langit. “Suka hati bapak lah” jawab Sasha sambiil ketawa.

Orang tua itu kembali duduk di atas buntut Sasha. batang zakar nya diletakkan di rekahan dubur Sasha sambiil ia menggerak menggerak dubur nya ke depan dan belakang. Sasha menggeliat kegelian.

Dapat dirasakan celah kangkangnya mulai basah sedikit. Orang tua itu menindih belakang Sasha dengan tubuhnya. Dikuakkan rambut Sasha untk mencari belakan tengok Sasha. Dicium dan dijilatnya hingga ke telinga.

“Mm” Sasha mendengus apabila cuping telinganya dijilat. Tak disangkanya orang tua itu begittu mahir sekali memainkan peranan untk memuncakkan keberahiannya. Kalau seminggu dulu ia cuma menyayangi orang tua itu sebagai bekas mertuanya, tetapii kini perasaan sayang yng timbul sudh berbeza.

Sayangnya kini sebagai seorang kekasih, apalagi kekasih yng cukup mahir dan hebat di ranjang sekalipun sudh lebih dua kali ganda umurnya sendiri. Walau bekas bapak mertuanya tak sekacak bekas suaminya dulu, tetapii itu tak dikisahkan sangat oleh Sasha.

Ternyata orang tua itu lebih hebat dari anak lelakinya sendiri dalamm cara memuaskan pompuan. Dan itu yng lebih penting untk Sasha kini. dlm dua hari ini ia merasa lebih puas digomoli daripada setahun lebih hidup bersama suaminya dulu yng kurang mahir memberikan kepuasan seks kepadanya.

Dan si tua yng pernah bergelar mertua ini ternyata tahu di mana terletak segala kunci eros di seluruh pelosok tubuhnya. Pinggul Sasha mula terangkat terangkat menerima geselan batang zakar yng besar dan keras di celahan dubur nya yng masih padat dan gebu itu.

Cerpen berahi Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Citer kongkek

Pehanya terbuka sehingga tubuh orang tua itu berada di celah kangkangnya. Bahagian depan kemaluannya ditekan ditekan pada tilam di bawah perutnya. tetapii itu untk meredakan sedikit kegatalan yng semakin menjadi menjadi di celah kangkangnya.

Orang tua itu menggerakan tubuhnya ke bawah sedikit sehingga kepala tombolnya sesekali tersentuh dengan bibir kemaluan Sasha. Terasa kebasahan di celah bibir itu di hujung zakar nya. ia tahu bekas menanntunya kini sudh betul betul berada di bawah taklukannya.

Ia tersenyum puas kerna berjaya memperoleh pompuan muda dan cantik ini bukan dengan kekayaan atau ketampanannya, tapi dengan batang zakar nya yng keras dan besar itu. ia yakin Sasha sanggup mengabdikan diri kepadanya selagi ia masih berupaya memuaskan.

Ia sendiri jugak sanggup melakukuan segalanya supaya Sasha akan tetap tinggal serumah dengannya. memangg ia mengidamkan tubuh Sasha yng menggiurkan itu sejak pertama kali ia menatap wajah Sasha. Oleh itu ia berhasrat memuaskan segala hajatnya walaupun sampai seribu kali.

Sengaja ia ulit ulitkan kepala tombolnya kelopak kemaluan bekas menantunya itu, tetapii tak jugak dimasukkan. Setiap kali kepala tombol itu tersentuh pintu pantat nya setiap kali pula ia menanti dengan debaran untk merasakan sekali lagie benda yng telah berkali berkali membuatnya orgasme.

Cerita melayu Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Cerpen nafsu

  • Tetapii ia kehampaan apabila setiap kali pula hujung zakar itu merenggangkan diri darinya. ia sememangnya kepingin sangat merasakan lubangnya diterobos dengan ganas oleh batang zakar yng keras itu. tetapii bekas bapak mertuanya itu begittu sadis sekali, membuatnya tertunggu tunggu.
  • Ia mmenghembus nafas kehampaan sekali lagi. “Cepatlah, Pak!” Sasha merayu. “Cepat apa?” “Masukkanlah cepat” “Mm? Sayang ingin apa sebenarnya ni?” “Sasha ingin batang zakar bapak lah” Sasha merenggek seperti anak kecil mahukan susu.
  • “Ya ke? nak sangat sangat?” “Mm. nak sangat sangat” “Nak dekat mana?” Kini Sasha sedar bahawa orang tua itu sebenarnya ingin mendengar ia mengucapkan kata kata lucah. “Sasha ingin papa. Kongkek pantat Sasha yng sudh basah ni, Pak” ia sekali lagie merasakan hujung zakar bekas bapak mertuanya di rekahan.
  • ” pantat Sasha dahh tak tahan lagie kalau tak dapat rasa batang zakar bapak itu” Mendengar kata kata yng sebegitu lucah dari mulut bekas menantunya membuat makin terlonjak nafsu seksnya.

Hatinya terasa sedikit megah bahawa pompuan semuda dan secantik Sasha sekarang sudh ketagih dengan batang zakar nya yng besar itu. ia mengambil bantal untk mengalas bahagian bawah perut Sasha.

Dlm keadaan begittu Sasha tertonggeng sedikit dan mahkota di celah kangkangnya terbuka untk digunakan sepuas puasnya. Orang tua itu sekali lagie mengacukan hujung zakar nya ke belahan yng dipagarai bulu bulu halus di celah kangkang Sasha.

Tangannya ke kemaluan Sasha dan dengan menggunakan kedua ibu jarinya ia merenggangkan bibir yng dibasahi lendir itu. “Sayang, tolong masukkan batang zakar papa” ia memberi arahan. Tanpa menoleh tangan Sasha dengan cepat je ke belakang mencari mencari batang zakar itu.

Apabila ketemu terus je ditariknya dan diselitkan di celahan pantat nya yng sudh siap direkahkan oleh orang tua itu. hnya selepas orang tua itu menekan kepala tombol itu ke dalamm baru Sasha melepaskannya.

Citer berahi Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Cerpen ghairah

Tangannya kemudian kehadapan untk membantalkan kepalanya. “Sedapnya, Pak” ia merenggek lagie sambiil dubur nya bergerak ke kiri dan ke kanan perlahan. Tapi tiba tiba. Phhaapp! Orang tua itu merejam batang zakar nya ke dalamm dengan pantat Sasha dengan pantas hingga tenggelam sepenuhnya dan perutnya menghempap dubur Sasha.

“aduh. Oh mak” janda muda itu berteriak kuat. Walaupun memangg ia sudh bersedia tetapii kemasukan batang zakar yng besar itu ke dalamnya dengan tiba tiba bukan je membuat ia terkejut tetapii terasa senak sebentar.

Liang pantat nya terasa nyilu tetapii ia merasakan satu kelainan pula. Walau berbeza caranya tetap enak jugak dirasakannya. Selalunya ia akan merasa batang dimasukan sedikit, dicabut dan dimasukkan lagie sedikit demi sedikit ke dalamm sebelum pantat nya ia dienjot dengan laju.

Orang tua itu menggembangkan batang zakar nya sampai Sasha terasa lubang kemaluannya dipenuhi sepenuhnya sampai ke pintu rahim. Sasha terasa pinggulnya dicengkam sebelum diikuti dengan batang zakar itu ditarik keluar semula perlahan perlahan sehingga kepalanya je berada di dalam.

Cerpen rogol Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Kisah Malaysia

Kemudian sekali lagie rejaman cepat ke dalamnya. Kali ini Sasha sudh bersedia. Kedua tangannya ke belakang untk merenggangkan lagie lubang pantat nya. “Oh. , Pak!” Sasha mengerang. “Sayang suka main macam ni?” “Sedap, Pak. Kuat lagie Pak, Sasha dahh ingin sampai ni” dan dua rejaman lagie kemaluannya sudh menggembang dan ia sudh orgasme.

“Ohh. Aarrgghh!” Sasha meraung, diikuti dengan ledakan umpama bom air dii celah kangkangnya. Selepas itu bekas bapak mertuanya je menarik dan menekan dengan laju sehingga sekali lagie Sasha menggerang menggerang dibuatnya.

Janda muda itu membalas tindakan itu dengan mengemut emutkan liang pantat nya. Biar ia rasa pulak, fikirnya. Kini giliran orang tua itu pula mendengus apabila merasakan liang pantat Sasha seperti mengurut mengurut batang zakar nya.

Semakin ia melajukan permainannya, semakin galak pula ia merasakan batang zakar nya dikemut. Akhirnya ia sendiri jugak tak dapat bertahan lagie untk kali terakhir ia terjunam ke dalamm lubang nikmat itu.

Buat sejenak ia menahan nafas dan diikuti dengan pancutan jauh ke dalamm rahim Sasha. ia merangkul kemas pinggang Sasha sehingga ke pancutan terakhir. “Arrgghh!” ia mendengus. Kehangatan pancutan itu jugak dengan sendirinya membuat Sasha sekali lagie sampai ke kemuncaknya walaupun tak sehebat kali pertama tadi.

Orang tua itu bongkok mencium pipi bekas menantunya yng dibahasi keringat. “Enak ya kalau kite bolehh begini selalu?” ia berbisik di telinga Sasha. “Kenapa tak boleh?” Sasha menjawab. “Terserah. Kamu bolehh tinggal selama lamanya di sini” ia tersenyum memikirkan kepuasan yng bakal dinikmati bersama Sasha pada hari hari mendatang.

Di luar matahari sudh terbenam dan petang bertukar menjadi malam. Perlahan Perlahan batang zakar nya yng sudh sederhana keras tercabut dari celah kangkang bekas menantunya dan ia tertiarap di samping Sasha keletihan.