Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua #1

Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua | Sasha berpaling dan mendapati bapak mertuanya telah melondehkan kain sarongnya. batang zakar bapak mertuanya yng hitam, panjang dan lebar itu semakin menegang.

Sasha berdiri terpaku di tengah kebun yng terpencil itu. Mereka tersembunyi daripada sesiapa jua, tempat yng Sasha datang untuk berjauhan dari orang lain. untuk berfikir tentang bekas suami yng pergi begittu sahaja selepas menceraikannya.

Tanpa disangka disangka bapak mertuanya ada di situ. bapak mertuanya berjalan ke arahnya. dengann setiap langkah Sasha lihat batang zakar besar bapak mertuanya semakin menegak. tetaapi Sasha berdiri kaku di situ.

Cite nafsu Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Cite sex

Sasha membiarkan bapak mertuanya itu memeluknya dan merebahkan badan ke tanah. ia berasa semakin lemah apabila tangan bapak mertuanya menyelak skirtnya dan seterusnya meraba meraba tempat membusut yng hnya ditutupi oleh seluar dalamm kecilnya.

Dalam sekejap masa sahaja rabaan itu menyebabkan bahagian bawah seluar dalamm itu menjadi lembab. tak puas dengann hnya meraba meraba di luar, orang tua itu terus menanggalkan seluar dalamm kecil itu.

Tempat rahsianya tak lagii dibaluti oleh seutas benang pun. Tangan bapak mertuanya masuk ke celah kangkang Sasha, smbil meraba dan membelai tempat yng membonjol di celah kangkangnya. Buat seketika Sasha takut jugak akan dilihat orang.

Tetaapi di sini tiada orang lain. hanye ia dan bapak mertuanya saja. ia amat dahagakan seks. dahh lama ia tak dapat bersama lelaki yng dapat memuaskannya. mungkin bapak mertuanya di kampung terpencil ini boleh.

“Aah” Sasha mengeluh bila merasakan jari orang tua itu mengentel klitorisnya. Tanpa disedarinya bapak mertuanya itu mulai bergerak ke bawah. bapak mertuanya mengangkangkan peha Sasha. Muka bapak mertuanya hnya beberapa inci daripada permukaan yng lembab itu.

Sasha dapat merasakan kedua belah tangan bapak mertuanya memegang belah dalamm pehanya supaya tak tertutup. “Ooh. Arrgh!” Sasha tersentak apabila mulut bapak mertuanya tiba tiba mengucup bibir pantat nya.

Ia dapat merasakan lidah orang tua itu seperti ular mencuri mencuri masuk ke dalamnya. Nafas Sasha terasa sesak apabila lidah itu keluar masuk dengann rancak ke dalamnya. Sekali ke tepi dan sesekali ke bawah, kemudian ke kiri dan kanan.

Kemudian orang tua itu menindih tubuh Sasha yng montok itu sehingga batang zakar yng keras itu berada tepat di rekahan pantat bekas menantunya. ia bergerak ke depan sedikit sehingga tempat sulit mereka bersentuhan.

Tangan Sasha ke bawah memegang batang zakar orang tua itu. Diusap usap batang zakar yng keras itu sebelum menyelitkan kepala tombol itu di celah bibir pantat nya. Melihat pelawaan dari Sasha itu bapak mertuanya terus menekan batang zakar nya masuk ke dalamm pantat Sasha.

Lubang yng basah itu dengann amat mudah menerima batang tersebut walaupun agak besar juga. “Aah” Sasha mengerang apabila batang zakar itu masuk sepenuhnya. sambill menujah pantat Sasha dengann batang zakar nya orang tua itu jugak tak henti henti menghisap puting payudara Sasha.

Jubur Sasha bergerak rancak apabila pantat nya kena main dengann begittu sekali oleh bapak mertuanya. ia mengerang tak henti2. Lubangnya berdecik berdecik berbunyi apabila orang tua itu dengann laju memasuk dan mengeluarkan batang zakar nya.

Cite nakal Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Cerita blue

Jubur Sasha terangkat buat kali terakhir smbil ia merangkul tubuh bapak mertuanya. ia sampai ke kemuncaknya apabila terasa bapak mertuanya mula memancut di dalamnya. Sasha terdampar keletihan. Peluh membasahi tubuhnya.

Belum pernah ia kena main di tengah kebun begittu dan belum pernah dengann lelaki berumur 60 tahun. Masih hebat lagii orang tua itu rupanya. mungkin daah lama ia tak dapat, apa lagii stlah kematian isterinya tahun empat bulan lalu.

Tak lama kemudian tanpa sebarang kata kata, bapak mertuanya berlalu dari situ dan Sasha beredar pulang. Malam itu stlah makan malam, Sasha ke biliknya untuk tidur. sudahh hampir jam 1 malam baru bapak mertuanya pulang, entah dari mana.

Citer melayu Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Novel kongkek

  • Walaupun pada siang tadi Sasha telah membiarkan dirinya disetubuhi oleh bapak mertuanya, ia bukan berhasrat untuk mengulanginya lagi. mungkin kalau dengann orang lain tak apa, tapi tak kanlah pula dengann bapak mertuanya sendiri.
  • Mungkin tadi krn nafsu seks yng sdh lama tak dipuasi maka ia membiarkan dirinya disetubuhi. tetaapi sedikit sebanyak ia terasa menyesal sedikit. Sasha sdh nyenyak tidur apabila biliknya dimasuki bapak mertuanya.
  • Orang tua itu perlahan lahan menghampiri katilnya. Bilik itu hnya diterangi oleh lampu malap di tepi katil. Tapi ia sdh cukup terang untuk bapak mertuanya melihat tubuh Sasha yng hnya dibaluti baju tidur yng jarang dan singkat.

Orang tua itu duduk di atas katil di tepi menantunya. Perasaan ghairahnya semakin membuak, apalagi melihat peha Sasha yng terkangkang sedikit. Sasha memangg sdh kebiasaannya tak memakai pakaian dalamm bila ia tidur.

Kurang selesa rasanya. Bulu bulu hitam halus di sekeliling kemaluannya dapat dilihat samar samar oleh bapak mertuanya. Tak sabar sabar rasanya orang tua itu nak menikmati sekali lagii tubuh yng cukup mengghairahkan itu.

Bodohnya anak saye meninggalkan pompuan yng secantik ini. Engkau tak mahu, untung saye bolih pakai sepuas2nya, fikir orang tua itu. Buat apa dibazir. Apalagi ia jugak sedar bahawa menantunya yng belum mempunyai anak itu jugak amat dahagakan seks.

Dalam umur yng baru menjangkau 25 tahun tentu ia nak dibelai sentiasa. ia sendiri jugak sama, stlah ketiadaan isterinya sdh beberapa tahun ini. Walau umurnya daah ingin mencecah 60 tahun, tetaapi masih lagii kuat tenaganya.

Cerpen berahi Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Novel nakal

Dan sejak berduaan sahaja dengann menantunya itu, semakin menjadi menjadi pulak keinginannya. ia menyentuh kedua payudara yng membusut itu dan meramas meramas lembut. Terdengar nafas Sasha turun naik semakin kencang sikit dan puting payudara nya mula mengeras dan berkerut kerut.

Ia berhenti seketika untuk membuka butang baju tidur menantunya. Selesai membuka butang, ia terus sahaja menarik ke kiri dan kanan. Kemudian ia melucutkan kain yng dipakainya sendiri. batang zakar nya sdh terpacak keras.

Ingin sahaja ia menindih tubuh menantunya, tapi ia sedar ia tak haruss gopoh. ia haruss mengghairahkan Sasha dulu supaya menantunya akan mengikut apa je kehendaknya nanti. ia naik ke atas katil dan tidur mengiring di tepi menantunya yng masih nyenyak.

Tangannya merayap semula ke dada Sasha. Seronok ia meramas meramas kedua belah payudara yng membusut itu. Sekali ia menggentel kedua kedua puting yng menjadi keras semula. Sekali lagii nafas Sasha turun naik dengann cepat.

Novel lucah Bontot Isteri Diramas Bapak Mertua Novel seksi

Orang tua itu merapatkan tubuhnya ke tubuh Sasha. Digesel Digesel batang zakar nya pada peha Sasha smbil ia mencium payudara menantunya. Apabila mulutnya terjumpa terus sahaja ia menghisap puting payudara yng keras itu.

Tangannya pula merayap ke celah kangkang Sasha. ia menggosok menggosok pantat Sasha. “Mm” Sasha mengerang smbil pehanya dengann sendiri terbuka. bapak mertuanya mengusap mengusap bulu bulu halus yng menutupi kemaluan Sasha sebelum jarinya ke celah bibir yng sdh mulai lembab sedikit.

Digosok Digosok dan dikuis kuisnya lembut sehingga di celah celah bibir itu mulai basah. Mukanya meninggalkan dada Sasha. ia mencium pipi Sasha sebelum mulut mereka bertemu. Mulut Sasha terbuka menerima lnoreennya.

Jarinya mulai keluar masuk kemaluan Sasha. Kemudian dua jari masuk ke dalamm kemaluan menantunya pula. “Uuhh” tiba Sasha mendengus smbil membuka matanya. Terkejut seketika ia melihat muka bapak mertuanya hnya beberapa inci dari mukanya.

“Huh?” “papa stim” “Kenapa tak kejutkan Sasha? Datang curi curi pulak” “Saja” “Kalau datang mintak takut Sasha tak bagi?” “Heh heh” “Kalau mintak takkan lah Sasha tak bagi. Kan Sasha bagi petang tadi” ia tersenyum memandang bapak mertuanya.

“Mm” ia memandang ke bawah smbil tersenyum apabila terasa jari orang tua itu menggentel gentel kelentitnya. “Kamu nie daah lama tak kena, ya?” “Kan petang tadi daah kena dengann papa” “Yalah, sebelum tuu maksud aku” “Kenapa bapak cakap begittu ?” “Aku gentel sikit, kamu daah cukup basah” “Memanglah daah lama tak dapat”