Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar

Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar | seorang bohsia belasan tahun menegurku “Salam bang. abang mahu beli tidakk Apam saya nie?”. Jonny mengangkat wajahnya dari menghadap hidangan nasi lemak yanng sdg dinikmatinya lalu matanya memandang tepat ke arah bohsia remaja yanng baru menegurnya.

“Aiseymen. senja senja daah kacau saya tengah makan. Kacau daun betul la bebudak Sekolah nie” rungut Jonny dalam hatinya. Jonny sudah berumur 34 tahun dan sepanjang 6 tahun dia bekerja sebagai pemandu lori kontena jarak jauh sudah acap kali dia diganggu oleh pelajar pelajar Sekolah yanng sentiasa berkeliaran yanng ada di sepanjang Utara Selatan Senja ini pon tidakk terkecuali.

Dia sdg dalam perjalanan menghantar kontena berisi tayar. Sekarang sudah pukul 7 petang dan Jonny berhenti di RnR Tapah untuk mengisi perutnya. Baru hendak makan sudah diganggu oleh bohsia remaja ini.

Mood Jonny betul betul tidakk baik krn malam semalam dia bertengkar dengaan isterinya. Puncak pertengkaran. isterinya menolak permintaannya untuk bersetubuh dengaan alasan tengah datang bulan. “Boleh la sayang. abang tengah bernafsu nie. Sekejap pon jd la. Esok abang kena pergi Perlis hantar kena kontena tayar. Tulat baru balik” rayu Jonny.

“Hany kata tidakk boleh, tidakk bolehh la! Hany tengah datang bulan nie. abang sabar la dulu” tegas isterinya. “Ala bolehh Hany. abang tidakk tahan nie. Tolong la sayang. Buat di lubang punggung Hany pon jd la” rayu Jonny lg.

“Heii. abang! Hany kata tidakk boleh!” herdik isterinya sambiil mengiring membelakangi Jonny. Jonny terkulat kulat terbaring. Hatinya terluka dengaan herdikan isterinya. Hampir saja air matanya meleleh kesedihan. “Bang. abang mahu beli tidakk minyak urut dengaan kalendar saya nie” suara bohsia remaja itu sekali lagi menganggunya.

Lamunan Jonny mengenai pertengkaran dengaan isterinya malam tadi terpadam. Hatinya panas krn diganggu ketika makan. Celaka betul budak nie. hatinya merungut lg. “Apa nama adik dan dari mana nie?” tanya Jonny sambiil merenung tubuh bohsia itu.

“aku, Hany, bang?” jawab bohsia itu. “Berapa usia Hany dan mana kawan kawan adik yanng lain?” tanya Jonny lg. “Hany baru 18 tahun. Kawan kawan yanng lain ada tiga org di sini. yanng lain ada di RnR lain” jawab Hany lg.

Jonny memerhati sekelilingnya. dia ternampak tiga org pelajar lelaki Sekolah sdg berkeliaran mencari pembeli. Jonny menatap tubuh Hany. Hatinya mula tertarik dengaan tubuh segar yanng sdg berdiri di hadapannya.

Tubuh muda Hany amat montok dan gebu buah dada nya tidaklah besar sangat. Saiz tempurung kelapa. Cukup cukup selesa untuk di cekup dengaan telapak tangannya yanng kasar. Pinggang bohsia itu dianggarnya berukuran 26 inci.

Citer nakal Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar Citer lucah

Tetaapi daging punggung Hany yanng membuatnya terliur. Daging punggung bohsia tuu bgitu gebu dan tembam. Tundun bohsia itu juge agak menonjol memberi bayangan yanng faraj nya pasti tembam yanng amat sangat.

Baju kurung serta tudung labuh yanng dipakai bohsia remaja itu tidakk mampu melindungi tubuh montok gebu yanng dimiliknya. “Eeerr. kenapa abang tengok Hany macam tue? Hany tidakk selesa la kalau abang tenung Hany macam tue” Hany mula berasa tidakk selesa dengaan tenungan Jonny.

“Eer. maaf yea. Bukan apa, abang kasihan tengok Hany nie. Muda muda daah kena jual barang barang macam nie. Patutnya Hany fokus pada pelajaran. Bukannya berada di RnR nie”.

“nak buat macam mana bang. Pihak sekolah yanng suruh jual. Katanya sebagai aktiviti ko kurikulum dan mahu kumpul dana sekolah. Kalau Hany tidakk habiskan barang jualan nie, pihak sekolah akan potong markah ko kurikulum Hany” jelas Hany dengaan nada sayu.

“Dah byk ke Hany jual hari nie? Jonny terhidu peluangnya. “Dari pagi tadi hingga petang ni Hany baru dpt jual sedikit jer bang. Sekejap lagi ustaz sekolah Hany akan datang jemput Hany dan kawan kawan serta pungut hasil jualan.

Mati la Hany kalau tidakk dpt jual semua barang Hany nie. Tolong la beli sedikit bang” rayu bohsia remaja itu. “Berapa lagi barang yanng belum dpt dijual? tanya Jonny mula memasang perangkap.

“Ada 20 Kotak Apam lg, bang. abang beli sedikit yea, bang” pinta Hany mengharap. “Okay, abang akan beli semua tuu dengaan satu syarat” balas Jonny mula masuk jarum. “Iye ke bang? Eerr. tapi apa syaratnya?” wajah manis Hany tersenyum gembira dengaan tawaran Jonny.

“Syaratnya ialah. psstt. pstt. psstt” Jonny membisikkan syaratnya ke telinga Hany. Wajah gembira bohsia bertudung labuh itu berubah dari gembira ke resah bila mendengar bisikan syarat Jonny. Biar betul.

Hati Hany berkata kata. “Macam mana? Sekejap je, Hany. Sepuluh minit jer dan abang akan beli semua barangan jualan Hany tue” pancing Jonny. “Mm. kejap yea bang” balas Hany teragak agak.

Hany memandang ke arah tiga org kawan sekolahnya yanng sdg menunggunya berhampiran surau. bohsia itu memberi isyarat yanng dia hendak ke tandas awam pompuan sebentar. Mereka mengangguk tanda akan menunggunya.

Hany segera ke menuju ke tandas awam pompuan sambiil Jonny mengekori dalam jarak 5 meter untuk mengelakkan sebarag syak wasangka. Sebaik saja menghampiri tandas awam pompuan , tiba tiba Jonny memegang tangan Hany dan terus menariknya masuk ke tandas awam lelaki.

“Eehh. bang. tadi kata di tandas awam pompuan. Kenapa abang tarik Hany masuk tandas awam lelaki pulak” tanya bohsia seksi itu gelisah tatkala mereka berdua memasuki tandas awam lelaki.

“Tukar tempat. Sini lebih selesa” jawab Jonny ringkas sambiil menarik Hany masuk ke dalam salah satu bilik tandas yanng agak jauh di hujung. Sebak saja mereka berada di dalam bilik tandas, Jonny mengunci pintunya rapat rapat.

Lelaki berusia 34 tahun itu kemudiannya melondehkan seluar jeans serta seluar dalamnya hingga ke paras lutut. Jonny segera duduk di atas mangkuk tandas tempat buang air besar. “Cepat sikit Hany. buat seperti yanng dijanjikan” pinta Jonny sambiil memegang kepala bohsia itu dan menekannya sehingga bohsia seksi itu duduk melutut betul betul menghadap batang konek nya yanng sudah terpacul menegang keras.

Tangan kanan Hany teragak agak memegang alat pembiakan Jonny yanng bersaiz 7 inci itu. Terasa hangat sekali dirasakan. Hati bohsia itu berdebar debar krn dia belum pernah melakukan perkara yanng akan dilakukan sebentar lg.

Perlahan lahan Hany mula menyumbatkan kepala daging alat pembiakan Jonny ke dalam mulutnya yanng sempit itu. “Huh. macam mahu makan pulak budak ni kulum batang konek aku. Kelakar betul!” getus hati Jonny.

Jonny mula hilang sabar dengaan tindakan perlahan Hany. Tangan lelaki itu memegang kepala bohsia itu erat erat. Tanpa memberi sebarang isyarat, Jonny menghenyak kepala Hany ke bawah ke arah kelangkangnya dan pada waktu yanng sama dia menujah batang konek nya ke atas mencerobohi ruang mulut Hany dengaan kasar! “Uurrkkhh. uummpphh” hampir tersedak bohsia itu dibuatnya tatkala batang konek Jonny menerobos kerongkong sehingga ke anak tekaknya.

Jonny buat tidakk peduli dan mula mengepam ngepam batang konek pembiakannya dengaan kasar ke dalam rongga mulut Hany sedalam dalamnya. Kedua dua belah tangan Hany mengapai gapai seperti org kelemasan.

Air liur bohsia itu meleleh leleh dari tepi bibirnya mengalir membasahi batang konek Jonny seterusnya membasahi bulu rerambut alatan pembiakan lelaki itu sehingga habis lencun. “Aargghh. se. seedap yanng amat. Hany. daah lama isteri abang tidakk kulum batang konek abang nie. dahh tiga minggu dia tidakk kulum batang abang nie. ah” Jonny mengerang ngerang kelazatan sewaktu dia menyorong tarik batang konek nya dari dalam mulut bohsia itu.

“Uurrmmpp. uumpphh. Hany. buat semua nie. slurrpp. slurpp. sebab abang janji mahu beli. semua Apam Hany. uurmmpp. janji yea. uurmmpphh” Hany mengumam ngumam sewaktu alatan pembiakan Jonny menerobos keluar masuk rongga mulutnya.

“Aargghh. abang. ja. janji. sayang. abang beli semua. Cepat sikit Hany. akkhh. abang daah mahu terpancut nii. aarrghh” Jonny melalak lalak tidakk keruan lantaran kantung telurnya mula dipenuhi cecair benih zuriat berlendirnya.

Hany mula mengulum ngulum batang konek Jonny dengaan lebih pantas dan kasar. Kelihatan bohsia itu mahu menamatkan sessi kuluman batang konek dengaan cepat. Tangan bohsia itu memaut kedua belah daging punggung Jonny dari menariknya lebih rapat ke hadapan.

Alatan pembiakan Jonny semakin terbenam ke dalam rongga kerongkong Hany. Sehingga ke pangkal batang konek ! “Oouhh. aagghh. aagghh. uuh. aayyark” meraung raung Jonny dibuatnya, batang konek nya terasa seperti hendak meletup.

Serentak dengaan itu sperma Jonny yanng sudah terkumpul byk di dalam kantung telurnya mengalir deras ke pembuluh urat batang konek menuju ke kepala konek nya. “Aayyark!” Jonny menjerit jerit kesedapan tatkala cecair benih memancut mancut deras keluar dari pembuluh urat batang konek nya menuju tepat ke rongga kerongkong Hany.

Bohsia itu segera menekan kepalanya rapat ke pangkal alat pembiakan Jonny dan meneguk tembakan demi tembakan sperma Jonny. tidakk setitik pon sperma Jonny terlepas keluar dari bibir mongel Hany.

Kaki Jonny terketar ketar menahan tekanan climax nya sehingga tiada lagi pancutan berahi yanng mampu dipancutkan lg. “Aaah. uh. lega” Jonny terduduk lesu di mangkuk tandas, nikmatnya tidakk terkira krn sperma nya yanng sudah tersimpan lama akhirnya berjaya dilepaskan di dalam perut bohsia remaja yanng baru berusia 18 tahun.

Hany terjelepuk terduduk di lantai bilik tandas tersebut. Kini perutnya yanng baru berusia 18 tahun dipenuhi dengaan cecair benih zuriat milik seorang pemandu lori kontena berusia 34 tahun. Terasa kenyang pula meneguk air pekat berlendir miliki lelaki itu.

Mata Jonny hampir terlelap kelesuan apabila dia terdengar bunyi tangisan kecil Hany. Jonny membuka matanya dan melihat bohsia seksi itu sdg teresak esak. Nasib baik tidakk ramai org yanng masuk ke tandas awam lelaki ketika itu.

“Kenapa Hany? abang kasar sangat ke tadi? abang minta maaf kalau abang kasar terhadap Hany tadi” Kasihan pula rasa Jonny terhadap Hany. “Bukan. abang tidakk kasar terhadap Hany. Cuma” kata kata Hany terhenti.

“Cuma apa? Cakap jer la. abang akan cuba tolong” Jonny memujuk bohsia itu. “Sebenarnya Hany mahu minta tolong pada abang lg. Itu pon kalau abang sudi menolong Hany lg” balas bohsia itu.

Cerita melayu Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar Cerpen lucah

“Hm. okay, abang akan cuba. Apa die?” tanya Jonny. “Sebenarnya Hany mahu minta tolong abang belikan kesemua barangan jualan kawan kawan Hany. Pihak sekolah daah amanahkan kepada kite untuk menjual kesemua barangan itu. kitorang tidakk bolehh kembali kalau tidakk dpt jual kesemuanya” jelas Hany denga nada sayu.

“Maksud Hany, Hany dan kawan kawan tidakk bolehh kembali ke sekolah kalau tidakk dpt jual kesemua barang jualan itu” kata Jonny agak terkejut dengaan peraturan sekolah Hany. “Bukan. sebenarnya kite tidakk bolehh kembali ke” kata kata Hany terhenti krn teresak esak.

“Okay. okay. Hany jgn menangis lg. abang janji abang akan beli kesemua barangan jualan Hany dan kawan kawan Hany” pujuk Jonny untuk menenangkan bonsia seksi itu. “Betul ke bang? Syukur. tidakk dpt Hany balas budi baik abang” Hany tersenyum gembira.

Tapi bagi Jonny pertolongannya itu bukanlah percuma. dia perlu meminta balasan yanng setimpal dengaan jumlah wang yanng terpaksa dia keluarkan. Hany haruss menjadi korban untuk pertolongannya itu. “Hm. abang bolehh tolong tapi Hany kena korbankan sesuatu pada abang” Jonny mula meminta.

“Mm. apa dia bang? Hany akan cuba berikan asalkan abang beli semua jualan kite dan kite bolehh kembali” balas Hany. “Eeerr. Sebenarnya abang daah lama tidakk bersetubuh dengaan isteri abang. Sebagai balasan, abang mahu Hany serahkan lubang faraj Hany pada abang. Boleh?” kata Jonny tanpa berselindung.

Citer rogol Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar Kisah seronok

Hany kelihatan teragak agak bila mendengar permintaan Jonny. Permintaan itu mmg berat baginya. Apatah lagi dia masih dara. Tapi bila memikirkan nasib dia dan kawan kawannya tidakk bolehh kembali jika tidakk dpt menjual kesemua barangan jualan mereka, dia tiada pilihan lain.

“Eeer. b. baik la. Kalau itu yanng abang hendak. Tapi abang jgn kasar kasar masa bersetubuh dengaan Hany tau. Hany ni masih dara lg” Hany terpaksa bersetuju juga. Jonny tersenyum lebar.

Tidakk disangkanya yanng dia berpeluang merasa lubang faraj yanng masih dara lg. tidakk mengapalah jika dia terpaksa mengeluarkan jumlah wang yanng agak byk. Asalkan lubang dara bohsia ini dpt dirasainya.

Jonny segera menyuruh Hany menonggeng di tempat duduk mangkuk tandas. Perlahan lahan dia menyelak kain kurung bohsia itu ke atas sehingga punggung tembam Hany terdedah dengaan hanya dibaluti seluar dalam nipisnya.

“Hm. tembamnya punggung Hany nie” puji Jonny sambiil melondehkan seluar dalam bohsia itu ke paras buku lali. Daging punggung Hany kelihatan teramat montok dan padat apabila dilihat dari belakang.

Bentuknya yanng lebar dan padat itu membuktikan betapa subur dan enak dubur bohsia tersebut. Jonny tergamam melihatkan kesempurnaan dan kecomelan bohsia remaja itu. Alat pembiakannya serta merta menegang dan mencanak canak penuh nafsu melihat faraj subur Hany.

Kisah berahi Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar Cerpen kongkek

  • Tanpa berlengah lagi Jonny segera melucutkan terus seluar jeans dan seluar dalamnya. Kini dia hanya berbaju t Shirt sahaja. Jonny merapati Hany masih lagi menonggeng di mangkuk tandas. Hany menoleh kebelakang dan merenung apa yanng sdg merapatinya.
  • Kini terserlah di belakang Hany alat kelamin seorang lelaki yanng amat besar dan keras. dia dpt melihat dengaan dekat lubang kencing konek lelaki itu mengeluarkan air mazi akibat nafsu yanng meluap luap.
  • Dia tahu dia tiada pilihan lain selain daripada membenarkan lelaki bertuah itu meratah tubuh bogelnya malam itu. Hany mencapai alat pembiakan Jonny yanng berada di belakangnya lalu mengusapnya dengaan lembut.
  • Jonny berasa nikmat usapan lembut tangan Hany sehingga mengerang ngerang kenikmatan. “Aaah. aak” erang Jonny kelazatan. Takuk kepala konek nya mengembang dengaan besar dan penuh sekali. dia semakin merapati bohsia separuh bogel itu.
  • Bohsia itu pula memahami niat Jonny lalu mengurut urut batang konek bertuah tersebut sambiil mengusap usap lembut kantung telur Jonny. Geram sungguh belalai besar milik lelaki itu apabila berada bgitu hampir dengaan apam yanng kelihatan amat tembam dan lembut itu.
  • Jonny menunjal nunjalkan kepala konek nya di pintu masuk lubang faraj bohsia separuh telanjang yanng masih menonggeng itu. Mata Jonny menikmati keindahan pemandangan dubur bohsia yanng terdedah itu. Hatinya berdetik memuji kesempurnaan dan kesuburan punggung montok itu.
  • Inilah jenis punggung yanng mampu memuaskan konek setiap lelaki – Bulat, debab, padat dan berisi. Dipeluknya punggung yanng bogel itu lalu dia menekan Hany ke bawah dan meletakkan bohsia remaja ranum itu ke atas tempat duduk mangkuk tandas dalam keadaan separuh tertiarap.
  • Dengaan nafsu meluap luap dia memeluk dubur Hany yanng montok berisi itu dan menghalakan takuk kepala konek nya yanng besar itu ke arah belahan faraj subur Hany yanng berbulu nipis itu.
  • Konek bertuah itu ditekan perlahan lahan menguak ketembaman bibir faraj bohsia muda itu dan bergesel dengaan kulit nipis dara di dalam faraj lazat itu. Jonny berhenti seketika sambiil mengira.
  • Kemudian dengaan tanpa memberi amaran dia hentam batang konek nya sehingga akhirnya santak ke pangkal faraj Hany. Kelazatan yanng dirasainya ketika itu tidakk terkata! Meremang bulu roma pasangan mengawan itu tatkala kulit konek bergesel dengaan kulit faraj.

Cerpen melayu Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar Cerita seksi

Habis pecah lapisan kulit dara yanng dijaga Hany selama ini. Apatah lagi faraj yanng masih muda itu mengeluarkan lendir pekat dengaan byk bercampur sedikit darah dara untuk memudahkan persetubuhan mereka.

Punggung bogel yanng montok dan padat itu ditonggengkan supaya kepala konek lelaki itu menerobos jauh ke dalam saluran pembiakannya yanng amat subur itu. “Iissk. isskk. abang janji buat perlahan lahan yea. Hany takutt” pinta Hany resah dengaan keperitan persetubuhan pertamanya.

Jonny tidakk menjawab sebaliknya dia mendengus dengus dan meraung raung kenikmatan. Dilihatnya dengaan dekat bagaimana alat kelaminnya yanng besar dan keras itu membelah faraj dan punggung bohsia lazat itu.

Dilihatnya bibir faraj yanng tembam itu tertarik bersama kepan jgn konek nya setiap kali dia melakukan sondolan padu. Dilihatnya juge simpulan punggung yanng ranum itu kembang kuncup dengaan berahi.

Hany pula menonggeng dengaan bgitu lentik sekali lalu memudahkan lelaki itu memeluk punggung gemuk itu dengaan amat erat. Saluran pembiakan bohsia seksi itu dirasakan bgitu panas dan enak sekali.

Kulit dalaman rongga nikmat itu menghasilkan lendir yanng membuatkan geselan kulit konek dan kulit apam bertambah enak. Terasa sungguh kemanisan rongga apam pompuan muda yanng amat subur dan matang ini.

Celahan punggung Hany yanng berlemak dan berselulit itu bgitu mampat mengepit kepan jgn batang tersebut sehinggakan batang itu berdenyut denyut meminta untuk menyemburkan benih buntingnya. Geram sungguh Jonny menatap dubur montok itu berhayun hayun setiap kali dia menyondolkan konek nya.

Garis garis selulit yanng terdapat pada pipi punggung Hany membuatkan batang konek nya mencanak canak penuh dengaan nafsu. “Aaahkk. arrghh. ss. se. seddapp bang. Hany mahu rasa sperma abang!” rengekan Hany bergema di dalam tandas awam lelaki sehingga menimbulkan tanda tanya kepada beberapa pengguna tandas yanng ada ketika itu.

Bohsia subur itu kini meraung raung kesedapan meminta benih lelaki tersebut. dia sememangnya amat dahagakan pancutan kencing mani seorang lelaki. Dikemutnya rongga apamnya padat padat supaya alat pembiakan lelaki tersebut cepat memancutkan benih.

Terkangkang kangkang bohsia remaja itu menadah sondolan demi sondolan konek Jonny. Lelaki itu pula sdg menikmati kelazatan lubang pembiakan seorang bohsia subur yanng sememangnya menjadi idaman ramai lelaki itu.

Citer melayu Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar Cerpen sex

Keenakan yanng dirasainya ketika itu bertambah tambah apabila Hany memancutkan air berahinya dengaan bgitu deras sekali. Setiap kali dia menyondolkan konek nya setiap kali itulah air berahi Hany memancut mancut keluar.

Lelaki itu memeluk bohsia tunggangannya itu dengaan semakin erat akibat terlalu geram dengaan kemontokan punggung muda tersebut. dengaan penuh geram dia menyantak nyantak dan merodok rodok belahan punggung Hany.

Diramasnya punggung gebu itu sehingga ia menjadi kemerah merahan. Kemutan padat faraj Hany yanng amat tembam itu akhirnya berjaya membuatkan konek Jonny tidakk dpt menahan pancutan benihnya. Kalaulah bolehh dilihat dari dalam tentu bolehh menikmati pandangan yanng amat menyelerakan.

Tentu bolehh lihat bagaimana isi faraj bohsia ini menggenggam erat batang pembiakan lelaki yanng sdg menyondolnya itu. Berpeluh peluh celah punggung gemuk dan berlemak itu akibat perbuatan mengawan yanng amat bersungguh sungguh tersebut.

Peha montok Hany terkangkang kangkang menerima asakan demi asakan batang konek Jonny. Bersungguh sungguh dia mahu membenihkan bohsia muda yanng amat subur dan matang itu. Pasangan yanng sdg mengawan itu terjerit jerit kenikmatan.

Tiada lagi segan silu mereka pada sesiapa. Jeritan mengawan mereka bolehh didengar oleh sesiapa sahaja yanng ada di dalam tandas awam lelaki itu. Setiap kali takuk kepala konek Jonny menyentuh ke dasar rahimnya setiap kali itulah Hany menjerit kenikmatan.

Bukan sahaja disondolnya lemak dubur bohsia seksi itu malah lelaki itu menunjal nunjalkan alat pembiakannya ke dalam tubuh Hany setiap kali dia santak ke pangkal untuk menikmati kemanisan lubuk pembiakan punggung gemuk itu.

Akibat daripada perlakuannya yanng penuh nafsu itu dia telah gagal untuk menahan kencing maninya. Mana tidaknya, tunjalan yanng sedemikian rupa mengakibatkan konek nya dirangsang sehingga ke pangkal krn lubuk nikmat Hany yanng amat dalam dan padat itu.

Bulu roma Jonny mula meremang dan dia dpt merasa benihnya meluru ke arah kepala konek nya yanng amat besar itu. Telur telurnya berdenyut denyut menghasilkan cecair benih yanng bgitu byk untuk disemburkan jauh ke dalam punggung Hany yanng maha subur dan enak itu.

Lelaki membisikkan ke telinga bohsia subur itu bahawa dia meminta izin untuk melepaskan benih bayinya ke dalam apam tembam idaman ramai lelaki itu. “a. Hany. abang daah mahu terpancut nie. abang mahu minta izin pancut dalam lubang faraj Hany yea. ahh” pinta Jonny terketar ketar menahan pancutan maha hebatnya.

Citer melayu Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar Kisah syok

Hany hanya mampu mengangguk lemah mengizinkan lubuk nikmatnya dipenuhi oleh benih jantan lelaki tersebut. dia yanng amat memahami keinginan nafsu lelaki merendahkan lagi kepala dan bahunya ke bawah lalu menonggekkan punggung gemuknya ke atas.

Punggung yanng maha subur itu membuka celahannya dengaan amat luas demi untuk mengizinkan salurannya dipenuhkan oleh cecair benih lelaki tersebut. Jonny kini dihidangkan dengaan pandangan punggung muda yanng maha gebu dan sempurna yanng dengaan rela menadah semburan nafsunya sebentar lg.

Hany pula kini sudah meraung raung tidakk sabar menanti pancutan benih lelaki yanng sdg menunggangnya itu. Dihentak hentaknya punggung lebar itu ke belakang supaya lelaki itu memancut dengaan cepat.

Perlakuan sondolan dan hentakan itu memberi rangsangan yanng maksimum kepada kulit konek lelaki berkenaan. Kepala konek nya kini mengembang penuh memberi isyarat bahawa ia kini sudah bersedia meledakkan sperma yanng amat pekat dan subur.

Telur telur konek lelaki itu bekerja keras menghasilkan benih benih yanng terbaik dan paling subur untuk mempersenyawakan telur telur bunting bohsia seksi itu. Berjuta juta air mani yanng sihat akan meluru dengaan deras untuk merobek telur telur bunting Hany dengaan tanpa belas kasihan.

Citer nakal Bohsia Seksi Merengek Dihenjut Konek Besar Cerpen kongkek

Kepala konek Jonny kini kembang kuncup dalam keadaan bersedia. sperma yanng diceratkan nanti pasti deras supaya terus terpancut jauh ke dasar rahim yanng maha enak itu. “Aaahkk. arrgh. Yearrgh. sikit lg. Hany!” Jonny meraung raung kelazatan.

Akhirnya dengaan tunjalan konek yanng paling dalam dengaan keadaan punggung gemuk yanng amat lentik dan dengaan jeritan nafsu yanng amat kuat, Jonny memancutkan kencing benihnya ke dalam punggung gemuk Hany yanng maha enak itu.

Terkemut kemut punggung lelaki yanng berusia 34 tahun itu mengepam setiap titis sperma nya terus ke dalam tapak semaian Hany yanng amat ranum dan subur itu. bohsia seksi yanng berusia 18 tahun itu pula tertonggeng tonggeng dan terkangkang kangkang semasa benih subur lelaki yanng bolehh digelar ayahnya itu membuak buak dengaan bgitu byk dan pekat ke dalam faraj nya.

“Oouuh. uuhh. uuhh. Ya. iskk. iskk” Hany meraung raung dengaan air liur yanng meleleh leleh. Mata Hany terbeliak beliak dan mulutnya tenganga nganga setiap kali dia merasakan kencing mani lelaki itu mencemar liang peranakannya.

Amat memberahikan pemandangan ketika itu tatkala Jonny memeluk erat tubuh separuh bogel Hany dan setiap kali benih bunting membuak keluar dari konek nya setiap kali itulah Jonny menyodok dan menyantak sedalam mgkin.

Pasangan yanng sdg puas mengawan itu menikmati climax mereka dalam keadaan yanng sungguh memberahikan. Mereka berdua menjerit jerit kepuasan akibat kenikmatan maksimum yanng dirasai bersama sama. “Aaahh. agghh. aarhh. ketat betul. faraj. Hany nie. abang tidakk tahan betull!” jerit Jonny tidakk tertahan.

“Uurrgh. ohh. Aagghh. perlahan sikit bang. sperma abang Jonny nie. bb. byk sangat. ngilu Hany dibuatnya. ahk” jerit Hany pula. Benih mani Jonny membuak buak memancut dengaan pekat, byk dan deras dek krn terlalu geram dengaan kemontokan Hany.

Ada lebih 12 das sperma disemburkan ke dalam lubang yanng maha lazat itu. Dek kesuburan Hany, bohsia itu telah berjaya dibuntingkan dengaan serta merta. Jonny melihat dengaan jelas bagaimana punggung gemuk Hany mengembang ngembang tatkala benihnya membiak menjadi bayi.

Tertonggek bohsia seksi itu dikerjakannya. dengaan keadaan bohsia muda itu yanng sdg terkangkang kangkang menonggeng nonggeng Jonny berasa hampir mahu menangis akibat rasa nikmat yanng amat sangat. Pancutan maninya semakin lemah stlah lebih 5 semburan tetaapi dia masih meneruskan asakan asakan kasar ke dalam apam tembam itu.

Dia mahu merasakan nikmat benihnya sehingga ke lelehan terakhir. Itulah persetubuhan dia yanng paling nikmat selama ini. Kalaulah dia tahu tubuh Hany mampu memberikan nikmat sebegini kepada dirinya tentu sudah lama dia membenihkan bohsia tersebut.

Pelukannya kepada Hany masih erat. Geram sungguh dia mendengar rengekan rengekan manja bohsia seksi itu. Mereka berdua akhirnya tersungkur di atas mangkuk tandas dalam kepuasan mengawan yanng maksimum tadi.

Hany tersadai tertiarap dalam keadaan Jonny masih berada di atas belakang tubuh mudanya itu sambiil Jonny masih memeluk erat punggung gemuk yanng subur itu. bolih dilihat batang konek nya masih terbenam jauh di dalam syurga faraj bohsia sempurna tersebut.

Masih bolehh dilihat punggung Jonny mengemut ngemut perlahan untuk melepaskan titisan titisan terakhir benihnya ke dalam dubur lebar Hany. Bayangkanlah betapa byk benih maninya dilepaskan sebentar tadi. Bayangkanlah betapa punggung gemuk milik Hany mampu memerah bgitu byk benih keluar daripada batang pembiakan seorang lelaki.

Benih lelaki bertuah itu kini bertakung sepenuhnya dan bermaharajalela di dalam lubang faraj Hany yanng maha subur itu. “Aaarr. ah. z. z” Jonny mengeluh kelesuan lalu terlelap di atas belakang tubuh montok bohsia remaja yanng baru sebentar tadi dia buntingkan.